19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Sidste lægebesøg :D ! {{forumTopicSubject}}
Så kom dagen hvor jeg har været til sidste lægebesøg, og gud hvor er det dog dejligt....
Det gik bare super godt, lillemanden er en aktiv lille en, og han måtte "holde fast" i ham for at fange hans hjerterytme, som i øvrigt var helt perfekt...
Mit blodtryk lå på 120/75, så det var jo sådan set også fint.... Også er jeg utroligt stolt af mig selv, for jeg har faktisk præsteret at tage 4,1kg på under hele graviditeten... så det er bare SUPER fedt....
Frygtede jeg ville tage lige så meget på som med Noah hvor jeg tog 18kg på....
Så jeg er bare rigtig godt tilfreds med det hele...
Dog lå han endnu ikke fast, men da jeg skal ha pks, er det jo uden betydning...
Mvh Sonne 34+6
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg glæder mig også bare sindsygt meget til vi nærmer os at det bliver vores tur til at få vores små babyer til verden...
Det er bare så spændende
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 355
mar 2008
Jeg har ladet mig fortælle at andengangs fødende er senere om at børnene sætter sig fast... om det holder stik ved jeg ikke... Men som sagt, så betyder det jo ikke det store om han sidder fast eller ej... faktisk lå han i tværleje da jeg var nede ved lægen... så han karter da noget rundt.. hehe...
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 355
mar 2008
det er utroligt meget forskel på det synes jeg...
Jeg har personligt slet ikke været til jordemor, for jeg har ikke synes det var nødvendigt, da jeg har gået til SÅ mange andre undersøgelser sideløbende, både grundet kejsersnit og sådan... er scannet 5 gange i alt, så synes nu det er helt unødvendigt med jordemor....
mar 2008
Hvad er baby skønnet til?
mar 2008
Du skal huske på at for en amning kan køre godt, så er det godt at ha nogen amme depoter, som kan hjælpe lidt på vej med at producere mælk... De amme depoter er du jo ved at fylde op nu, så de 6000g der er udover baby's vægt mv, de ligger der jo til at hjælpe dig med at producere en god fed mælk t il lillepigen
Nu ved jeg så ikke om du har noget væske i kroppen, men det vejer jo også ekstra
Sidste lægebesøg :D !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside