{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Så kom han :-) {{forumTopicSubject}}

natten til onsdag d. 17, 10 dage før termin, begyndte jeg at få veer. Kl.4 om natten begyndte de at "nive lidt.Så da min mands vækkeur ringede kl.6, sagde jeg at han hellere måtte blive hjemme fra arbejde da jeg tænkte der måske ville ske noget i løbet af dagen. veerne var ikke regelmæssige, men han insistedere dog på at vi kørte på fg til et tjek da vi pga. Alfas fødsel havde fået besked på at komme i go tid. Så vi spiste lidt morgenmad og kørte Alfa i dagpleje( syndtes jo ikke vi havde travlt) Da vi kommer til fg er jeg 6 cm åben og 10 min efter går vandet. Derefter går veerne i stå smiley Babys hjerterytme var lidt højt så man turde ikke give mig v-drop da de var bange for at stresse ham. De får med møje og besvær taget en skalpeprøve på ham. Den første læge der prøver kan ikke da han står ret langt tilbage i bækkenet og hun siger at det derfor kan være nødvendigt at lave et ks. nr. 2 læge har heldigvis succes med prøven og den viser at han har det fint. Så jeg får lagt v.drop PUHA DET ER IKKE RART! efter en time og 3 kvarter begynder jeg at få voldsomme presseveer, ret uventet, og lillebror står stadig over bækkenkanten, og jeg har meget svært ved ikke at presse, selvom der i benenden står to læger og siger MEGET bestemt at jeg ikke må presse. 2 minutter efter råber den ene læge "NU MÅ DU PRESSE" og på 5 minutter kommer lillebror ud smiley De havde ikke nået at få den rigtige senge-ende på, så jordemoderen måtte næsten gribe ham smiley
Han vejede 3950 g og var 52 cm. lang så han var en stor dreng smiley Jeg valgte at føde ambulant, så 5 timer senere tog vi hjem. Nu har vi været hjemme i 5 dage og vi har det godt allesammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom han :-)
Kommentér på:
Så kom han :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce