1.122 visninger
|
Oprettet:
JM {{forumTopicSubject}}
Hej tøsser...
hvor mange gange har i været til JM siden i blev gravide?
Jeg var der kun lige 5 min første gang fordi jeg bare skulle have nogle brochure osv og så skulle jeg bare tage hjem igen.. så jeg ser det altså kun som min første gang nu på fredag. men da jeg spurgte nogle venninder og min mor, havde de haft minimum 2-3 undersøgelser inden deres uge 30..
er jeg kun den enste der mangler flere undersøgelser, eller skal danmark bare spare så meget at ingen af os kommer sådan rigtig afsted mere?
håber det var til at forstå
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
maj 2010
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Glæder mig til at høre hvad de skyder den lille til om de stadig siger den er et godt stykke over middel, for ewr den det vil jeg høre om ikke jeg skal til en ny scanning for at være list mere sikre på terminen.
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
mar 2008
Min er bare super super sød, og vi snakkede som sagt vildt længe, hun synes slet ikke dte var mærkeligt at morten ikke var med..
Men ja jeg gå jo også i silkeborg og der er de såååå søde..
mar 2008
Jeg skal som sagt til mit andet besøg i morgen
maj 2010
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Hun har på intet tidspunkt sagt noget om at vi ikke er gift. Hun går meget mere op i hvordan jeg har det, og hvordan min kæreste har det.
mar 2008
Den lille er stadig noget større end forventet men det betyder ikke noget.
Næste gang jeg skal til JM er først den 17 december og hun regnede så med at jeg havde fået tid/været ved en vægt scanning inden der, hvis ikke vil hun bestille en.
Jeg fik samtidig at vide at hvis de vudrede til vægt scnningen at den havde den størrelse den skulle have var scancen for at blive sat igang, hun fortalte mig nemlig at de nu ikke lader folk gå 14 dage over fordi man har fundet ud af at det ikke er sundt for de små at blive der inde så længe, så min første termin jeg fik som hed den 8 januar kan være lige så rigtig som den 14 så det er lidt spændende..
Jeg fik også at vide at chancen for at jeg kommer til at bløde igen lige som sidst er meget lille hvilklet jeg er meget glad for at høre.
Og så har jeg et meget lavt blodtryk så derfor får jeg tit hjertebanken og bliver svimmel og dårlig.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Vanessa følger kurven flot og vejede omkring 13-1400 g, som hun skønnede til, hvilket os er rigtig rigtig flot. Men ved jo godt de tager fejl, men ja det var en super vægt. Blodtryk på mig, og hjerte på den lille var fint:) ingen ødmer/vand i kroppen endnu.
Vanessa ligger med hoved ned af som hun har gjort ved hver scanniing også, så siden uge 9 ca, men nu vender hun sig altså ikke,hun bliver liggende og klar til fødslen en dag går igang Og det var os lidt det jeg havde frygtet, og bebs nu vile lægge sig ordenligt med hoved ned af når nu jeg er 2 gangs, men det har hun gjort og alt er godt;)
Udover det fik vi sagt til JM at vi vil føde hjemme, den var hun helt med på og positiv over for, det var jo som sagt hende selv som tilbød det og kom med brocurer mm. Det blevregistreret og vi fik printet min vandre journal ud som skal gives videre til den nye hjemmefødsels JM
fik 2 dage efter ringet til hjemmefødsels ordningen, SUUUPER sød og venlig dame jeg snakkede med, hun var bare alletiders at sludre med, hun sender en mail med de JM tider jeg fremover vil få, som jo nu vil foregå i hjemmet hos os:) Hun hedder Susanne hende jeg snakkede med, og de er to JM som kommer under alle konsultationerne, og når veerne går igang ringer vi bare til en af dem og så kommer den af dem som har tid eller er på vagt:) Så glæder mig vildt til at møde begge mine to nye JM, og er glad for at vi endelig har fået fortalt vi ønsker hjemmeødsel og det nu er registreret og aktuelt!
JM
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside