{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Mon vi såh skulle komme igang..? {{forumTopicSubject}}

Tjah.. Nu varer det jo ikk længe før alle de stakkels barnløse ikk længere kan få hjælp uden at skulle forgælde sig til op over begge øre.. Og såh kom vi i tanke om, at vi jo oxo høre ind under den gruppe..



Morten faldt ned over en buk da han var lille. Begge hans sten blev slået op i lysken og lægerne forsøgte at operere dem ned igen, dog lykkedes det kun for dem at få den ene ned. De fortalte hans mor at han nok aldrig ville kunne få børn.
Hans mor "glemte" såh bare lige at fortælle ham det, såh da han var 25 år fik han sig noget af en overraskelse, da hans bror fortalte, at han ikk havde nogen grund til at bruge beskyttelse med sin daværende kæreste, da han slet ikk ville være i stand til at kunne gøre nogen gravid.

Det tog hårdt på Morten, og han har siden haft lyst til at få svar på, om han på nogen måde vil være i stand til at blive far, men han har ikke turde få sit sædtal tjekket, da han frygter for svaret. Han er idag 34 år.

Vi har været sammen i lidt over 5 år, og har aldrig brugt nogen form for beskyttelse. Jeg VED at jeg kan få børn, da jeg har været gravid 2 gange. Den ene gang var en frivillig abort og anden gang var det planlagt, men mistede hende da jeg var lidt over 5 mdr. henne pga. stress.

Idag tog Morten såh springet og ringede til lægen. Han har fået en tid til på næste torsdag kl. 17.00, hvor han får papire osv. til at kunne aflevere en sædprøve på sygehuset.
Nu kan jeg pludselig godt forstå hans frygt for at få det "forkerte" svar.
Vi har såh fundet ud af, at hvis det viser sig at det ikke kan lade sig gøre, såh vil vi nok vælge en donor.

Nåh men.. Jah.. Det var så lidt om os.. Havde bare brug for at dele det med nogen.. Specielt efter jeg idag fik at vide at jeg skal være "Moster" igen. Utrolig dejligt, men det skærer oxo en i hjertet når man selv har prøvet på at få samme resultat i 4 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon vi såh skulle komme igang..?
  • #1   11. nov 2010 Puhh sikke en historie...
    Hvordan kan man "glemme" at forælle sit barn det smiley sørgeligt..

    Man kan kun krydse fingre for ham at i har lidt håb..
    Håber jeg virkelig for jer...

    Vi skal jo igang med turen med donor da min mand lider af en kromosonfejl.. smiley

    du er velkommen til at skrive en PB hvis du har lyst..
    Ellers vil jeg sige held og lykke smiley


Kommentér på:
Mon vi såh skulle komme igang..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce