847 visninger
|
Oprettet:
ACS - mor til Vito - 12. juli 2011 !
5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Alt for sulten! {{forumTopicSubject}}
Ja, puha, hvor er jeg bare sulten her til aften!...
Har været hjemme hos de gamle hele weekenden, og her til aften fik vi lasagne hvor jeg spiste to store stykker..
Men nu er jeg bare hamrende sulten igen, og sidder og drømmer om en stor klam burger, og ulækker snasket kage..!
Har indtil videre kunne mærke at jeg er sulten flere gange om dagen, men spiser mindre...
Men er det ikke aaaallt for tidligt at jeg oplever så meget sult?.. Det er vel 4 timer siden jeg sidst spiste?
Jeg er kun 10+1... Puuuh, tror sq jeg skal passe på ikke at blive for tyk under denne her graviditet!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Indtil videre har jeg spist rimelig fornuftigt.. Grove ting og grønt eller frugt.. Lige i dag har jeg gået og spist nogle bolcher jeg faldt over i Bilka, ellers har jeg været rimelig god.. Men ja, er bare helt vildt sulten!.. Overrasker mig en anelse..
Har købt en pakke musli i dag, kan være jeg skal tage en portion inden jeg smutter i seng..
Jeg har en sød tand, så har også haft snakket en del med min læge, om at jeg jo nødig skulle bruge graviditeten som en "undskyldning" for at give los, og bare æde løs, og min BMI ligger lige omkring de 26/27 så jeg skulle gerne få kostvejledning da jeg jo teknisk set er overvægtig (er dog rimelig normal).
Men lige her og nu har jeg bare virkelig lyst til en klam burger.. Godt at alt har lukket, så jeg må nøjes med min musli! Det andet havde nok ikke været godt...
Men er glad for at høre at jeg ikke er helt unormal for at føle mig så sulten hehe.. Godt med nogle lidt mere erfarne kvinder
Alt for sulten!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside