Hvor meget er for meget?? {{forumTopicSubject}}
Lad mig stille og roligt begynde.. Nu er lækkermås'en efterhånden ved at være 6 uger gammel og er mere vågen selvfølgelig..
Min kæreste synes jeg bruger for meget tid på vores søn.. Forstået på den måde.. At når han er vågen sidder han ved mig og vi "snakker" sammen. Han elsker at ligge i bar mås og der "snakker" jeg også med ham. Jeg laver lidt gymnastik hver dag og der "snakker jeg også med ham"... Hvis han er træt når han har spist lader jeg ham falde i søvn hos mig hvor han efter et stykke tid kommer i sin seng og sove videre.. Alt i alt ordner jeg praktiske ting når han sover og bruger hans vågne tid med kontakt...
Er det for meget.. Min kæreste sidder også med ham men synes det er fjollet at "snakke" med ham som jeg gør og derfor bliver han hurtigt utilfreds.,..
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
dog ikke helt så meget da jegh har en dreng i forvejen som jo også skal snakkes med, men så meget som muligt
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 28 Svar: 383
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 127
Silas er mest hos mig, også nogle gange når han sover, det er bare totalt hyggeren.:)
Bruger meget tid med ham. Min kæreste har ham også ofte, mens han sover og når han er vågen. Jeg syntes også det er bedre at bruge for meget tid end for lidt. Hvis Silas syntes det er for meget, så trækker han sig jo bare væk og viser han vil have fred.
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
Hvor meget er for meget??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside