{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Sidste lægebesøg {{forumTopicSubject}}

Ja så var jeg til sidste lægebesøg i dag, og min kære læge var da ved at tage livet af mig.

Jeg fortalte at alt gik ganske fint, det eneste jeg gik og var lidt urolig for, var om han voksede nok.

Bt var fint, u-stix fin og SF mål var 32, og jeg har taget 3 kg på indtil nu. Døjer hverken med væske i kroppen, eller videre smerter, så det er jo kun dejligt.

Hun skulle så lytte efter hjertelyd, og sætter maskinen på maven, men der komme ingen lyd ud, efter flere gange at have puttet mere gele på og efterhånden flyttet den rundt på hele maven, begynder panikken ligesom at brede sig både hos hende og hos mig.
Til sidst beslutter hun sig for lige at prøve at sætte et andet batteri i, hvilket hun var evigheder om, da hun ikke kunne samle maskinen igen, ENDELIG lykkedes det og vi kunne nu hører den lille hele klart, men gud hvor blev jeg bange - virkelig ubehagelig oplevelse !!

Skal til scanning af moderkagens placering på mandag og skal så i den forbindelse bede dem om at vægtscanne den lille, GLÆDER mig helt ubeskriveligt til at se ham igen :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste lægebesøg
  • #1   17. dec 2010 mit sidste lægebesøg var spild af tid smiley ingen hjertelyd eller noget. spurgte enda og det slog han bare hen med grin og sagde, nej det behøver vi ikk, du mærker jo liv hver dag ik? smiley

Mit SF er forsat 31.
    Har taget 3 kilo på den sidste måned og 17 kilo i alt.
    stix fin.. BT 100/74 tror jeg han sagde. Fik lavet blodprøve pga 0RH
    Og så var jeg ude af døren igen.... GAB.

• #2   17. dec 2010 hvordan kan det være i skal afsted til sidste lægebesøg så tidligt? hos min læge hedder det uge 24 og uge 34? bare nysgerrig smiley hørte forresten også lillemandens hjertelyd for første gang ved jordemoderen igår smiley dejligt, jeg havde et symfyse mål på 30 og hun skød han til og veje 12-1300 g smiley

• #3   17. dec 2010 jeg fik valget om læge eller jordemoder i uge 32 og i uge 34. og jeg valgte så at tage læge nu og jordemoder efter nytår smiley

• #5   17. dec 2010 Jeg var til sidst lægebesøg i onsdag..
    Og alt var som det skulle være undtagen lige min urin.. Har muligvis blærebetændelse.Kan desværre ikke huske talene han sagde til ham.. Men han var heller ikke sikker på at prinsessen hoved stod ned af.. Så han synes at det var godt at jeg allerede skulle til JM d. 6 jan.. For at få styr på det..

Så jeg håber virkelig bare at alt er som det skal være..

• #6   19. dec 2010 Ja nu er der jo gået et par dage, og jeg er egentligt stadig lidt forskrækket over den oplevelse, nåede virkelig at tro at den lille ikke var i live mere :o/ Men det er han jo gudskelov :o)

Her ligger lægebesøg i uge 32 (var 31+5) og jeg skal til jordemoder igen i uge 33+3, uge 35+3, også skal jeg vist også senere, går i jordemodergruppe hvor den ene er 4 uger længere henne end mig og derfor ligger besøgene vist ikke helt efter "bogen" for mit vedkommende

• #7   28. dec 2010 Gestationsalder: 33+4
    Vægt: +16 kg
    BT: 140/80
    Urin: fin
    Ødem: MEGET
    Symfysemål: 35
    Fosterpræsentation: ligger med hovedet nedad.
    Fosterskøn: 2300

alt var fint på nær hun synes det var meget væske jeg havde kroppen hvilket jeg også selv synes. det er rigtig træls.

Kommentér på:
Sidste lægebesøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce