{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Sådan! {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Så er jeg en af de heldige, der har født en dejlig dreng!
Jeg fik veer tirsdag morgen og kl 21.23 havde jeg født.

Jeg gik hjemme hele dagen og hyggede med min søster og kæreste. Jeg ringede til FG kl 15 for at forhøre mig, vi aftalte at jeg ringede senere. Kl 16 havde jeg 3-5 minutter i mellem. De ville ikke have mig ind, for jeg kunne sagtens snakke mens jeg havde veer, så de var ikke kraftige nok! Jeg fortalte så at min mor havde lavet lynfødsler, så jeg ville altså rigtig gerne ind til tjek. Men nej...
Kl. 16.30 ringede min søster for mig til fg, for jeg var blevet så vred tidligere da jeg snakkede med dem. på det tidspunkt var der mellem ½-3 minut i mellem. JM i telefonen ville snakke med mig, selvom jeg havde grumme veer. Jeg brød helt sammen da hun sagde til mig at det bare var begyndende fødsel og jeg bare skulle blive hjemme lidt endnu. Hun blev ved med at sige at min familie skulle lade være med at presse mig til at tage derind. Til sidst sagde hun, at hvis jeg absolut skulle derind, så måtte jeg gå på afsnittet for gravide, for de havde alt for travlt til jeg kom på fg, da jeg kun var i begyndede fødsel.
Vi kørte afsted og var på afsnittet for gravide kl 18.15.

jeg blev undersøgt og jeg var 5 cm. åben. Jeg fik lavet lavment og kom på fg kl. 19.15 ca.
Vandet gik efter et stykke tid og så fik jeg et bad. smiley

jeg lagde mig til sidst op på sengen og lillemanden kom ud kl 21.23. smiley
Selve fødslen tog ca. 45 minutter. smiley
- Det skal lige siges at jeg kunne snakke mens jeg havde veer hele vejen igennem. Undtaget da jeg skulle presse.

Alt gik godt og min lille dreng var 50 cm lang og vejede 3390g ved fødslen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan!
Kommentér på:
Sådan!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce