{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

forbi fødemodtagelsen {{forumTopicSubject}}

ja lørdag eftermiddag måtte jeg ringe til fødemodtagelsen, da jeg om natten havde fået en helt ekstrem kløe og intet hjalp, så ville sådan set bare hører dem hvilke antihistaminer jeg måtte tager, men de ville gerne lige have mig ind for at få taget en blodprøve.
Efter en del ventetid fik jeg taget prøven og bliver sendt hjem, men der kommer så en efter mig, da de havde glemt at lytte til den lille.

Han havde det ganske fint, men på strimlen kunne hun se at jeg ligesom havde små veer/irriteret livemoder (ikke noget jeg mærkede noget til) så fik lavet en urinprøve, og jeg havde selvfølgelig en bragende blærebetændelse, så nu står den på penicillin de næste par dage.

Altid noget jeg blev hentet ind igen, ellers havde jeg gået med den blærebetændelse i flere uger endnu, da jeg sådan set ikke var mærket af det, og egentlig kom for noget andet.

Så det var lige 3 timer lørdag aften der blev brugt derinde...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forbi fødemodtagelsen
  • #2   4. jan 2011 Ja hun mente også at det var ganske godt at vi fik det opdaget, og jeg kunne komme i behandling, netop fordi jeg var begyndt at have små veer, som de kunne måle på den strimmel.

Kløen kunne de desværre ikke gøre så meget ved, mine blodprøver var fine, så jeg må tage antihistamin i 1 uge, og hvis det ikke er blevet bedre skal jeg kontakte svangre ambulatoriet for nye prøver.

Det var da også godt at dit ikke udviklede sig til mere, og kunne klares med afslapning. De små skulle jo gerne bliver derind et par uger endnu :o) selvom jeg gerne indrømmer at min tålmodighed nok er blevet lidt mindre, og dagene går en smule langsommere efterhånden :op

Kommentér på:
forbi fødemodtagelsen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce