1.016 visninger
|
Oprettet:
Nu synes jeg det går stærkt.. {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
jeg ved ikke med jer men jeg synes godt de sidste 3 uger er der sket rigtig meget. August er flyttet på eget værelse og sover mellem 7 og 9 timer om natten. Han sidder næsten selv. Han triller og bliver så sur når han ikke kan kravle frem og tage de ting der ligger foran ham. Og så snakker han helt vildt. Han griber ud efter ting. Følger godt med tv når vi ser håndbold og snakker med. Han er blevet lang og en stor dreng..
Nu kommer SP i morgen og jeg glæder mig til at se hvad hun siger til ham.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 127
Silas er begyndt at slå ud efter ting, men det er kun nogle gange, andre gange er det stadig lidt ubevidst. Han kan sidde selv, men kun med støtte, og nogle gange tilter han stadig til siden fordi han ikke har kræfter nok i ryggen. Han triler kun halvt, kan svinge sit ben og ligge på den ene side, men har ikke trillet helt op fra mave til ryg og omvendt. Han er idag begyndt at lave sjove lyde, og grinede for første gang af mig igår flere gange fordi jeg lavede løvebrøl til ham.
Så må sige nogle af jeres pus godt nok udvikler sig hurtigt ja
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 52
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
ved det godt synes også bare han er langsom i forhold til sine søskende, sp kommer dog her d 8 feb netop fordi jeg synes der mangler kontakt dog er det kommet lidt til siden hun var her sidst så er spændt på hvad hun siget når hun kommer igen
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 52
Nu synes jeg det går stærkt..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside