{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Enlig enlig enlig {{forumTopicSubject}}

Enlig fik jeg også min lille kludklup til verden..
Og det belev en lille pige, viste jeg inderst inde godt men man kan jo aldrig være sikker =)
Hun blev født igår den 24/01-2011 kl 17:03 9 dage over termin. Hun vejede 4124g. og er 55 cm. lang så en rigtig stor pige..

Jeg skulle ringe ind igår morges for at høre hvad tid jeg skulel komme ind, så ville de anten tage vandet elelr give stik pille, jeg ringer ind kl 8 og få besked på bare at komme ind, så er der ikek kl. 9 og får så kørt en strimmel som ser helt fin ud, kl. 10 bliver vandet taget som er fint og klart, der efetr skal vi så afvente i 2 timer om jeg begynder at lave veer, det gør jeg ikek så ca. kl 12 få jeg lagt veedrop og dette hjælper, langsom bliver det øget og jeg få flere og krafige veer, kl. ca 16:30 er jeg 7 cm åben og jeg synes bare det hele gør så nas så jeg spøger efter en ep hvilket jeg godt må få, men det når aldrig at blive til noget for så går det stærkt, en alm. vee ændre sig pludslig til at blive en pressevee og det samme gør den næste og bom så er jeg 10 ca. åben og må presse, jeg presser men få besked på jeg ikek må presse helt med, dette er skide svært men det lykkes og ud kommer en yndig pige kl. 17.03 hun skriger med det samme og kommer på brystet.. Jeg sprækker slet ikke få en lile hudafskrbning men ellers intet.

Vi skal så desværre blive til observation til idag fordi lilel pigen har lidt slim hun ikek kan komem af med, men vi er nu hjemem og skal bare holde godt øje med hende men de regner med at det snart forsvinder.

Billeder kommer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enlig enlig enlig
Kommentér på:
Enlig enlig enlig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce