{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

!!
!!
Tilmeldt:
7. apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

Mon det er slut med at sove igennem?? {{forumTopicSubject}}

I de sidste 3 uger har August sovet igennem fra ca 22-23 til kl 07-08 stykker. Men de sidste par dage er han "allerede" faldet i søvn kl 21 og vågner kl 04.. Får lidt at spise og en tør mås.. Og sover så igen til ca 7.

Jeg ved godt jeg bestemt ikke skal klage men mine tanker har været lidt om han får nok at spise/bliver tanket godt op til nat. Jeg ammer stadig og føler jeg stadig har masser af mælk...Men er tiden ved at han måske skal have lidt grød først på aftenen og så slutte af med mælk??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon det er slut med at sove igennem??
  • #1   6. feb 2011 Well, han sover vel ca det samme antal timer, men i og med at du putter ham tidligere så vågner han vel også tidligere? Silas plejer også at sove igennem fra kl 23-8 stykker. Men nu er han den sidste uges tid begyndt at vågne to gange om natten hvor han lige skal have et bryst at sutte på også sover han igen.

  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #2   6. feb 2011 Jeg kan ikke holde ham vågen mere end til 21... Skal vel heller ikke forvente for meget endnu med at sove igennem smiley han er jo kun lige 3 mdr smiley

  • #3   6. feb 2011 Vi har givet Mads et par skeer grød efter hans aftenflaske et par gange. Og så sover han altså bare bedre.
    MEN.. Vores SP siger at vi absolut ikke må starte på grød endnu. Ikke før han er 4 mdr.
    Men hvis vi bare giver ham de par skeer så sker der nok ikke så meget ved det. Det er noget med at tarmene slet ikke er klar til grød endnu.. Men altså. Vi er som sagt begyndt lidt. Og det er jo op til jer selv..
    Mads kunne finde ud af det med ske, med det samme. Men det er der jo også forskel på..


  • #4   6. feb 2011 Mads er forresten fra 3. nov. smiley

  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #5   6. feb 2011 Vi har også prøvet med grød en enkelt gang.. og kun 3 små skefulde... og det skal jeg ikke have sagt til SP for hun lagde meget vægt på at det først var fra 4 mdr.. Og gerne senere fordi jeg ammer...

  • #6   6. feb 2011 Ja, jeg valgte jo så at fortælle det. Hehe. Og hun sagde i sjov, at jeg ikke måtte sige det til nogen. Og slet ikke at hun vidste det. Men det er klart, de skal jo lytte til anbefalingerne.
    Men altså, vi har jo så valgt det alligevel. Og så læge det er et par skeer, og efter hans flaske. Så tror jeg på at det er okay. smiley


Kommentér på:
Mon det er slut med at sove igennem??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce