{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Hej :) {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 20 år, som blev fjernet hjemmefra da jeg var 4 år. Min mor havde var narkoman og min far var ludoman, og ingen af dem kunne tage sig af mig.
"Desværre" blev jeg først fjernet da jeg var 4 år, hvis jeg selv havde kunnet vælge dengang, ville jeg gerne have været et andet sted fra starten. Jeg husker tydeligt fra da jeg var 2-4 år, det virker helt forkert for andre mennesker at jeg kan huske det, men det sidder bare fast i mit hovede. Jeg fik en lillebror da jeg var 2, men mine forældre kunne heller ikke tage sig af ham, så det var mig som 2-årig der passede min lillebror - gav ham mad, skiftede ham osv. Og ja, det er ikke løgn! Min mor gik på druk og kom nogle gange ikke hjem i flere dage.
Grunden til at jeg blev fjernet, var fordi min mor "glemte" at hente mig i børnehaven tre gange, og så anmeldte børnehaven det, og jeg kom på børnehjem sammen med min lillebror. Og så fandt de en plejefamilie til os, som jeg så boede hos til jeg fyldte 18 og flyttede hjemmefra. Jeg er den dag i dag overbevist om at mine plejeforældre kun havde mig for pengenes skyld, for jeg har ikke snakket med dem siden jeg flyttede hjemmefra - det er så en anden side af sagen smiley
Da jeg fyldte 19 fødte jeg verdens dejligste prinsesse, Freja, og jeg var forbandet bange for at kommunen skulle fjerne hende også, men jeg kæmper en kamp hver evig eneste dag, for at bevise, at jeg ikke er ligesom mine forældre. Fordi ens forældre ikke kunne klare opgaven, er ikke det samme som at jeg ikke kan smiley

Det var lidt om mig..
Hvis der er nogle spørgsmål, er i velkommen til at spørge, jeg svarer med glæde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej :)
  • #1   17. feb 2011 hvordan kommer man ud på den anden side Jeanett K ? Jeg sidder her med en klump i halsen og tænker på hvordan nogle kan behandle deres børn på den måde. Jeg har selv en datter på 1½ år og hun kan jo ikke tage vare på sig selv, og da slet ikke andre børn.

    Du må være en kriger i en pigekrop..;-)

    Jeg er sikker på at lille prinsesse Freja har verden bedste mor!!!


  • #2   17. feb 2011 Jamen, ja? Godt spørgsmål.
    Jeg har egentlig bare taget en dag af gangen, men sommetider kan jeg da godt sidde og tænke tilbage og undre mig over hvordan jeg kunne.
    Jeg synes selv jeg har været stærk, men har også fået hjælp fra diverse psykologer og lignende, men det vigtigste er, at man selv prøver at bearbejde det og snakke om tingene - det øver jeg mig stadig på den dag i dag.
    Jeg er begyndt at få et rigtig godt forhold til mine forældre efter jeg er flyttet hjemmefra. Vi har fået snakket tingene igennem, og specielt min mor har anerkendt, at hun ikke var klar til at få børn dengang.

    Men mange tak for dine smukke ord - det varmer smiley


Kommentér på:
Hej :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce