{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hej {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om vi ikke skulle præsentere os sig?

Jeg hedder Helene og er gift med Kasper og sammen venter vi vores første barn til oktober.

Jeg er 25 år og socialrådgiver studerende og min graviditet indtil nu har i sig selv været noget af en omgang..

For ca 3 uger siden testede jeg positiv og kom efterfølgende til lægen der mente jeg måtte være ca. 14 uger henne.
Lægen sendte mig i scanning, men til scanningen kunne de intet overhovedet se.

så fik jeg taget blod prøver der skulle vise om mit HCG niveau steg som det skulle, hvilket det heldigvis gjorde.

I dag var jeg til en ny scanning hvor vi kunne se en lille spire samt hjerteblink.
jeg er ikke mere end godt 6 uger henne, men alt er som det skal være.

Så jeg er bare så glad og lettet lige nu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej
  • #2   22. feb 2011 Hej smiley

    Jeg hedder Lizette (24 år) og bor sammen med min mand Andreas (27 år) i eget hus i en lille by der hedder Ugerløse i vestsjælland.. Vi har været sammen i 8 år.

    Jeg er uddannet kontorassistent, og er lige nu i job med løntilskud, min mand er uddannet lidt af hvert.. Han er uddannet tømrer, byggetekniker, og byggesagsbehandler og har arbejdet i Holbæk kommune..

    Vi har forsøgt at blive gravide 1 år, men kan ikke selv få børn naturligt så vi har været i behandling, og d. 12 februar testede jeg positivt.. Jeg er idag 5+4 uger henne og har fået taget blodprøve idag og skal til 1. lægebesøg på fredag.. og ellers scannes når jeg er 7+3.
    Jeg har termin d. 21. oktober, efter min egen beregning .. smiley


  • #5   13. mar 2011 hej


    må da nok heller fortælle lidt om mig selv os så i ved hvem i skriver med:-)

    jeg hedder anne jeg er 21 år jeg er gift med min mand morten på 30 vi har været sammen i 8 år, vi venter vores barn nr 7 til oktorber, (de første 6 gange er blevet SAér) jeg arbejder tildagligt son SSH og min mand som gulvlægger vi bor på nedlagt landbrug i sønderjylland det var så kort om mig:-)


  • #6   13. mar 2011 Hej.. smiley

    Jeg hedder Rikke og er 22 og bliver 23 i Oktober. Min forlovede Peter er 28 år. Vi venter vores barn nr 1. Vi har været sammen i 6 år. Jeg arbejder på et plejehjem som uuddannet og har jeg gjort i 1 år ca.
    Jeg var i gang med uddannelsen, men valgte at stoppe, fordi jeg ikke kunne klare mig økonomisk alene med den elevløn. Pt bor min kæreste ikke hjemme, da han mangler at afsone noget tid.


Kommentér på:
Hej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce