{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Hjælp mig lige !! {{forumTopicSubject}}

Jeg venter jo tvillinger - og de ligger sådan at den ene har tynd moderkagevæg mod min mave og den anden har den tykke side mod min mave..

så har jeg lige snakket med en JM omkring hvornår man skal kunne mærke den med den tykke side mod min mave. hun siger det kan hun jo ikk svare på og det ved jeg godt..

jeg ved der ingenting er galt . - men er alligevel lidt obs på at jeg ikk rigtigt kan mærke hende som den anden !!

Men hvordan ville i have det ??? hva ville i gøre ?? tage op og blive scannet eller se tiden an ???




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig lige !!
  • #1   3. mar 2011 Hvis du ikke har fået lavet en 3d scanning, ville dette da være en oplagt mulighed smiley Kan ikke lige huske i hvilken uge det var bedst at få den lavet. Jeg brugte scanningsjordemoderen og det var bare sådan en dejlig oplevelse.

    Går du til regelmæssige scanninger? Vi var afsted min. en gang om måneden, til sidst var det hver uge, da Julie ikke voksede nok (troede de).

    Men umiddelbart ville jeg sige at om et par uger eller tre-fire kan du sikkert mærke hende bedre.


  • #2   3. mar 2011 3D er helt umuligt - da der ikk er plads til at se noget smiley

    Men ja vi går hver mdr og blev os scannet i onsdags.- mærker hende faktisk kun når det ser ud til hun vender sig- ellers kan det være mget meget få gange hun sparker igennem. mærket hende 3-6 gange siden uge 20...

    men skal til egen læge på onsdag - og scanning igen d. 17 marts.


Kommentér på:
Hjælp mig lige !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce