1.191 visninger
|
Oprettet:
* Henriette med Prinsen Luka *
2. feb 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
2. feb 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
Afføring... {{forumTopicSubject}}
..hvor tit, hvor meget og ammer I eller...?:)
For 14 dage siden, havde Luka aff hver dag - tit flere gange dagligt... MEN over de sidste 14 dage har han kun haft aff 2 gange....
Alle siger at det er normalt....meeen jeg føler mig ikke helt sikker....skal siges at han kun får mælk fra mig, så ved at der kan gå mange dage mellem afføringerne...men alligevel....at aff mønsteret skiftede så hurtigt og pludseligt....
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 4
min datter har det hver dag, jeg ammer men hun får indimellem også en flaske (ikke dagligt).
hvis ikke han viser tegn på ondt i maven tror jeg ikke det betyder noget, men hvis du er meget i tvivl kan du jo altid kontakte sp eller lægen
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
Men jeg kan bare ikke forstå, at det kommer fra den ene dag til den anden - altså fra afføring flere gange dagligt til aff kun 1 gang om ugen ca.... Så derfor ville jeg lige høre, om andre har oplevet noget ligende...
Mette--->>> Må jeg spørge, hvorfor du giver flaske engang imellem...?
aug 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 26 Svar: 68
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Det er begyndt at komme oftere - ca hveranden dag..
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 4
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg ammer slet ikke.
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
Godt at læse, at Luka ikke er den eneste... I dag har han ikke haft aff i 8 døgn og han viser ingen tegn på smerter - prøver kun at trykke engang imellem...så han bliver helt rød i hovedet....
Når han har fået laktulose (får det ifølge aftale med læge), så virker han som om, at han har smerter - så det har lægen nu frarådet. Det eneste som jeg kan gøre nu, er massage, massage og atter massage + varmt bad...mv...
Afføring...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside