{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Opdatering: Udskrevet {{forumTopicSubject}}

Ja her er lige en lille opdatering, som nogle sikkert har læst ude på den åbne debat, blev jeg her tirsadg nat indlagt på Skejby sygehus da jeg vågner og tror at mit vand er gået 10 uger før tiden plus jeg bløder kraftigt.
Det viser sig heldigvis at det ikke er vandet som er gået, og at den lille har det super, blødningen skyldes en blodansamling som enten er opstået ved at et lille blodkar på moderkagen er sprunget eller at moderkagen lige har løsnet sig lidt.

Men alt ser ud, og jeg bløde ikke mere, så de næste 3 uger frem skal jeg bare slappe af og ikke overanstrenge mig.. Og så må vi se hvad kontrold scanningen i uge 32 siger, da min moderkage ligger ud mod maven og muligvis godt kan spære for udgangen til når den lille skal ud, og så er det jo planlagt kejsersnit som skal på tale.. Men det må tiden jo vise..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering: Udskrevet
  • #1   4. sep 2008 Det lyder da dejligt at du må komme hjem... Jeg måtte oss gerne blive hjemme.. smiley

• #2   4. sep 2008 Godt at det var "falsk" alarm.. Og det må være rart at være hjemme igen. Og ja du skal vente til november

• #3   5. sep 2008 Malena godt at du måtte det, der er ikke noget mere kedeligt end at ligge på hospitalet..

jane og line ja det var godt den bette blev der inde, men var den kommet var chancerne heldigvis gode, og den bette er jo altså en del støre end gennemsnittet.. Jeg er 29+3 idag og da jeg blev scannet onsdag fik jeg at vide at den lille vejer 1.619 gram og hvis man så ser i den bog man får fra lægen "graviditet, fødsel og den nye familie" og ser under uge 29 ja så står der at den ca. skal veje1.300 gram og i uge 31 skal den veje det som den vejer nu, så det er vist en lille tyk basse der kommer hehe

Kommentér på:
Opdatering: Udskrevet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce