{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Vi venter nr 2. :) {{forumTopicSubject}}

Og det kommer helt bag på os... smiley

Vi har Danilo fra september 2010.... Vi blev insemineret med ham, pga. meget nedsat sædkvalitet hos min kæreste... Vi havde selv prøvet i 3 år, uden held...

Så da min mens ikke dukkede op i onsdags, tog jeg en test igår... Men jeg var åbenbart den eneste der kunne se en streg. hehe. Så den troede vi ikke helt på, pletblødte så lidt igår, men det stoppede hurtigt...

Men så her til morgen, da min mens stadig ikke var kommet, tog jeg en test... To streger.. Sørme så..
Vi har formået og lave en lille baby.... FED følelse... Den kommende baby er mere end velkommen, og håber de vil få meget glæde af hinanden mine børn. smiley

Vi er helt i hopla herhjemme hehe... Og skulle da lige dele det med jer. smiley
Rigtig god lørdag til jer allesammen... smiley

Andre der er gravide igen?!
Lea.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi venter nr 2. :)
  • #1   10. apr 2011
    Hej (:

Sikke super dejligt for jer (: VI var blevet gravide igen, men har desværre lige haft en SA, hvilket vi er meget kede af herhjemme, da vi virkelige var begyndt at glæde os .. Jeg var ca. 7 uger henne, og har nu blødt den sidste uge smiley Venter svar på blodprøve fra sygehuset, i næste uge..

- MEN mange gange tillykke, vi håber da også snart at Agnes kan blive storesøster, da vi gerne vil have vores børn tætte, men denne gang skulle det åbenbart ikke ske smiley

TILLYKKE TILLYKKE smiley

• #2   10. apr 2011 Marie.. Ej det gør mig ondt... Du lyder til at være ok..?!
    Her håber vi også den bliver hvor den skal.... Og hvis ikke, så er der nok en mening med det... smiley
    Tusinde tak smiley

• #3   11. apr 2011
    Lea - Jeg tror jeg er så ok, som man nu kan være.. Nu er der gået en uges tid, og det bliver da bedre dag, for dag.. Og jeg har jo en fantastisk datter, så har ikke tid til at sidde og være ked af det hele tiden, selvom det måske er det, jeg føler mest for ..

- Men, der var jo nok en grund til at, det ikke skulle gå godt denne gang, og den tanke trøster mig lidt..

Så nu må vi se, hvor hurtigt at det kan lykkedes (: Men nu tager vi det lige stille og roligt..

- Jeg havde glædet mig til en lille november/ julebaby, og det er jo nok også det i får, og det bliver bare super dejligt, og den bedste julegave..

Kommentér på:
Vi venter nr 2. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce