{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Mad {{forumTopicSubject}}

Hej, er ny i denne gruppe...

Nu hvor man kan komme i kontakt med folk som har børn i samme alder, er der li lidt jeg vil spørge om... smiley

Min søn Theo er fra d.17 Juli 2010

Hvor langt er i med maden, tænker på aftensmaden, spiser jeres små alt det i får?
Hvordan gør i med salt i maden? Jeg salter alt vores mad efter jeg har lavet en portion til ham uden...
Alt andet i gerne vil dele angående jeres mad vaner, er meget velkomne.. smiley

I må ha en god dag derude..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad
  • #1   14. maj 2011 Sarah får hvad vi får til aften. Vi krydre det, som vi ellers plejer (dog ikke så det er stærkt) og salter det. Vi eftersalter aldrig hendes mad og har skåret lidt ned på saltforbruget generelt - har vi jo også godt af;)
    Hun spiser det meste med velbehag smiley
    Hun er ikke så god til Karry, det giver hende lidt tynd mave, så det får hun meget lidt af.. Hun vil meget gerne spise det, men synes det er synd med den tynde mave. -hun nægter at spise kartofler, hvis der ikke er sovs, eller krydderi på.. Hun vil allerhelst have mad, der smager af noget smiley



  • #2   14. maj 2011 ksn i måske fortælle mig hvad det direkte betyder med skjult salt?? Er det salt som er i maden når man salter det for smagens skyld?...
    For jeg synes jeg bøvler sådan med aftensmaden, og laver to portioner altid, en til os, og en til ham helt uden salt... smiley


  • #3   14. maj 2011 her får sofie også alt det vi får, undtagen når vi får noget der er for usundt..
    laver maden som jeg ville ha gjort hvis sofie ikke skulle ha nogen, men ikke de stærke krydderier. hvis det er noget med mælk, så laver jeg det selvf med sødmælk..



  • #4   14. maj 2011 Hun elsker så alm kogt kartoffel og grønsager, med kød til..

  • #5   14. maj 2011 det salt jeg bruger i tilberedningen af maden - salt og peber på bøffer, frikadeller med salt i dejen osv. det får Sarah også.. Alt andet tilsat salt, får hun ikke smiley

  • #7   15. maj 2011 Sofie får stadig flaske enten vælling eller mme, og det tror jeg hun skal ha lidt endnu, hun elsker hendes flaske og hun spiser ikke nok til aften til at hun bliver helt mæt til natten..

  • #8   15. maj 2011 self er det okay smiley

    Her salter jeg nemlig overhovedet ikke, Theo spiser det med glæde, han er meget nysgerrig på alt der kan kommes i munden, og bestemt ikk kræsen.. Synes bar jeg bøvler sådan med at lave mad uden salt... Men hvis det ikk skader at han får det, vil jeg jo ikk bøvle sådan smiley

    Theo får en nat flaske ved 18.30 tiden, inde på hans værelse, lige ved siden af han tremmeseng, og så får han nogle gange en igen ved 23.00 tiden, hvis han ikke har spist helt nok i løbet af dagen...


  • #9   15. maj 2011 Sarah fik sin sidste flaske i jan/feb - så nægtede hun smiley
    Vi er aldrig nødt til at made efter ved aftensmaden, hun spiser rigtig flot og godt og selvfølgelig vil hun selv smiley Hun sover natten igennem, har hun gjort siden hun var 14 dage, så det har aldrig været nødvendigt med natteflasken her..
    Så en hel succes historie her smiley ...men så er det jo nogle andre ting, hun ikke er så fremme med.. smiley


Kommentér på:
Mad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce