{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Hej alle sammen længe siden. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vores små babyer er jo ved at være "store" nu.

Philip er 9 måneder nu ( blev han for 3 dage siden)
Han vejer ca. 10.5 kg og er 74-76 cm lang.
Han begyndte at kravle her for en måned siden, så han er alle vegne nu, så dejligt, har de sidste 3 uger rejst sig op af ting, og går langs sofaen nu, blevet en lille dreng med sine egne meninger. han skal starte i vuggestue her den 1/8 hvilket jeg stadig syntes han er for lille til, men jeg skal starte i skole.
sover stadig 2-3 gange om dagen og er begyndt at sove igennem så dejligt .. han har 2 tænder og 4 i overmunden der lige er budt frem her for en uges tid siden.
han har allerede været syg med mellemørs betændelse forfærdeligt en uge uden ordenlig søvn smiley

hvordan går det hos jer andre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej alle sammen længe siden.
  • #1   16. jul 2011 her er Anton snart 9 mdr (den 28), han kravler og har gjort det siden han var 6 mdr, han går med lidt støtte (dvs at vi bare skal holde ham i en hånd) han snakker helt vildt (elsker, nej-nej-nej-nej-mmmm) også svarer han os med ja.. Han er over alt og i alt, en rigtig bølle som elsker at lave alt det han ved han ikke må. Han vil for det meste ikke spise med mindtre han selv kan få lov at tage hvad han vil have..
    Han har stadig kun 2 tænder i undermunden men jeg tror der er flere på vej. Han starter også i DP her til den 1/8, bliver rigtig godt for ham at komme ud blandt andre, for jeg kan mærke at han er ved at kører træt i mor her og vores kedelige legetøj.!
    Han har kun været syg en gang da han var knap 6 mdr og der fik han 3-dags-feber, det var sku også en hård omgang at komme igennem...


  • #2   16. jul 2011 Han har tavlt den lille fyr.. smiley
    Jeg nyder at Philip har været lidt længere om tingene end hans søster som også var meget hurtig smiley
    Dejligt at høre at alt går godt smiley
    Men philip laver faktisk ikke så meget ballade, elsker at sidde inde på søster's værelse og lege med alle hendes dukker og andre pige ting hehe


  • #3   17. jul 2011 Alberte er jo født en måned fortidlig så hun er jo lige blevet 10 mdr, hun har kravlet i en månedstid nu og rejser sig også af alt men er en lille forsigtig en.. Hun spiser alt det vi andre spiser og gerne lidt selv... Hun har stadig ingen tænder men mon ikke de kommer engang smiley ... Hun vejer 10 kg og er 76 cm lang. hun har sovet igennem længe nu men sover stadig mellem 2-3 lure om dagen :0)

  • #4   17. jul 2011 Her er Malthe 8mdr, bliver 9mdr her den 24 smiley Han vejede 10,2 og var 80cm da han blev 8mdr.. Han kravler ikke heelt endnu, han er stadig på krybe stadiet smiley Står dog på alle 4 og rokker lidt, så tror ikke der går såå længe smiley

    Han starter i DP her den 8/8, og tror bare det bliver så godt for ham, da jeg kan mærke han trænger til at komme ud blandt andre børn og nyt legetøj, hehe.. Men det bliver os meget underligt at skulle afl. ham og så er jeg alene her hjemme indtil han skal hentes... (min barsel slutter til sep)

    Han har ikke rigtig været syg, andet end da han var helt lille, hvor han fik høj feber og ondt i maven, hvor han blev "rask" efter en panodil ved sygehuset..
    Han har 2 tænder i undermunden, men er sikker på at flere er på vej, da han har haft lidt feber to dage, og salvet rigtig meget, og hans gummer har kløet på ham..

    Han spiser havregrød til morgenmad (har han gjort siden 6mdr), får rugbrødsmadder med forskelligt pålæg til middag, og vores aftensmad til aften, og så stadig hans aftenflaske inden han skal sove smiley

    Han har sovet igennem siden han var de 2mdr, og gør det stadig, så det er dejligt smiley Han sover de 2-3 lure om dagen.. smiley


  • #5   17. jul 2011 liam bliver 9 måneder her d 26. han vejer dog kun lidt over 8 kg og er 76 lang. men min sp sagde det er fordi han er så aktiv smiley han spiser grød til morgenmad ellers får han bare det vi andre spiser i løbet a dagen også lige sin aften flaske inden han sover. og for 3 ugers tid siden begynde han at sove igennem igen så det er dejligt smiley
    han har 2 tænder i under munden. han stiller sig op a ting. men kravler ikke helt i nu men kommer nok snart.
    han starter i dp i morgen så jeg har været igang med at pakke osv. og syntes det er lidt underligt hehe
    vi har lige haft en omgang på 14 dage hvor han har været forkølet smiley men er over nu smiley også har han været indlagt med rs virus da han var 3 måneder.


  • #6   17. jul 2011 Nicki blev 9 mdr her d. 12....
    Jeg har ikke haft sp nogen tid, så jeg aner faktisk ikke hvad han vejer og måler, men skal ha SP onsdag, så skal jeg se om jeg kan huske og skrive det herind smiley
    Han kravler ikke endnu, men møver sig frem... Er dog oppe i kravlestilling, så det kommer vel snart *:-)
    Han prøver på at rejse sig ved sofaen og bordet, men har ikke helt kræfter til det endnu, lader det til, dog står han på flad fod når man hjælper ham op....
    han har fået alle 4 fortænder, de 3 af dem i denne måned....

    Hvordan går det så med alle graviditets kiloene? har i fået bugt med dem? Jeg selv har tabt 23 kg siden Nicki kom til, og er nu tyndere end den gang Noah kom til verden..... Rigtig lækkert.... Men kampen fortsætter lidt endnu... smiley


  • #7   17. jul 2011 Det var godt nok flot Sonne, dejligt for dig smiley
    Ja, jeg tog kun ca 8kg på under graviditeten, så havde ikke rigtig noget at tabe, da jeg er undervægtig i forvejen...


  • #8   17. jul 2011 Altså jeg tog 7kg på under graviditeten, og har sidst jeg var på vagten smidt 23,4 kg nu....... Satser på 12-15kg mere smiley

    Marlene - Det skal nok komme smiley

    Malthe's mor - Det må satme være lækkert!!


  • #9   17. jul 2011 puha min vægt siger stadig alt alt for meget. kæmper en brag kamp hver evig eneste dag. vejer stadig 8 kg mere end jeg blev gravid, selvom jeg kun tog 11 kg på. øv øv. så er 18 kg fra mit mål.

  • #10   17. jul 2011 Jah både og smiley Det var slf rigtig rart at jeg ikke fik vand i kroppen overhovedet, og min mave ikke blev så stor smiley Men synes nu ikke det er så rart altid at ha været undervægtig hehe.. Kunne godt ønske mig lidt flere muskler, og lidt mere fedt forskellige steder på kroppen... smiley Men det må jeg jo træne mig til smiley

  • #11   17. jul 2011 Kan sagtens forstå dig.. jeg er bare meget træt af at det går meget langsomt her.. men når lille manden er startet i vuggestue og er kørt ind vil jeg bruge de sidste uger af min barsel nede i træning s centeret..

  • #12   17. jul 2011 jeg mangler desværre at smide mellem 18 til 20 kg så jeg er nede på min start vægt inden jeg blev gravid.

  • #13   17. jul 2011 Christina - jeg ville også rigtig gerne i trænings center, men synes bare slet ikke min tid er til det... nu har de lige en uge mere i dp/bh, også holder vi 3 ugers ferie, også har jeg 14 dages barsel tilbage... Så det er ikke fordi jeg har tid sådan rigtigt til det.... Men gad godt, for at skubbe lidt mere på mit vægttab.... er godt nok træt af at være ovevægtig....

    Malthe's - Det kan jeg sådan set godt følge dig i... bestemt.... Men for os der kæmper en kamp, så kan man godt ha en tendens til at blive en anelse misundelig... Du måtte da gerne overtage et par kg eller 10 herfra... haha...


  • #14   17. jul 2011 Jeg har osse kun 2-3 uger hvor jeg kan træne intens i, og så har jeg en veninde der har tilbudt at komme 1-2 gange om ugen når ungerne sover så ville jeg smutte ned og træne, men nu må jeg se hvordan det hele hænger sammen hvis jeg kommer ind på den udd jeg gerne vil. sonne nu bliver jeg lidt nys hvor stor er du ? jeg er en 88 kg tung pige lige nu smiley men jeg har smidt 4.5 kg på 3 uger,

  • #15   17. jul 2011 Selvfølgelig må du spørge smiley Det sørme ikke noget jeg er stolt af, men jeg var oppe og runde 104,7kg for 9 mdr siden.... nu vejer jeg så 81,3 eller det gjorde jeg sidst jeg var på vægten..... satser på at komme med inder 70 ihvert fald før end jeg er tilfreds med mig selv..... Også skal jeg ha ordnet diverse når jeg kommer derned... " graviditeter har bestemt ikke gjord noget pænt ved min krop.... Strækmærkerne kan jeg leve med ,men har en helt vildt stor hudfold jeg gerne vil ha fjernet på maven, også har jeg altid ønsket mig at få gjord noget ved mine bryster....

  • #16   17. jul 2011 Sonne. har det på samme måde som dig mit mål er også 70 kg, sidder netop nu og prøver det der madlog. har hørt meget godt om det så nu tror jeg at jeg vil prøve at være derinde og se om det kan hjælpe mig. jeg skal bestemt også en eller andet dag ha lavet nået ved mine bryster. syntes ikke det er fedt at være 23 og ha bryster der minder om min mormor's. og min mave puha.. den har haft det bedre.

  • #17   17. jul 2011 Jeg har bare næsten ingen bryster tilbage.... NØJ det er nedern..... Men har aldrig haft ret meget, men efter jeg har ammet 2 børn er det for alvor blevet slemt.....
    Også er jeg bare RIGTIG ked af den måde min mave ser ud nu, den ligner seriøst en gang bolledej!!
    Jeg har også hørt meget godt om madlog faktisk..... dig har jeg klaret mig uden smiley


  • #18   17. jul 2011 jeg har rimelig store bryster, men ja amning af 2 børn lidt vægttab osv . er osse meget ked af mine.


  • #19   17. jul 2011 Christina - det fanme nedern at ha det sådan!!

    Marlene - så har du da os tabt en god sjat efterhånden!!


  • #20   17. jul 2011 syntes det var det sammen som 1 gang, eller jeg kan selvf se det mere her efter nr 2. jeg dannede extremt meget mælk begge gange og fra den ene dag til den anden forsvandt det og det syntes jeg bestemt jeg kan se.
    har overvejet at få et bryst løft ( er en str 80 dd, eller en e skål) men vil helst ikke have det der anker ar.


  • #21   17. jul 2011 Mine har aldrig været særligt pæne.... første gang ammede jeg ikke mere end 5 uger fuldt, og 7 uger på deltid, så det gjorde ikke det vilde... denne gang er de virkeligt blevet ødelagte...

  • #22   17. jul 2011 mine er blevet grimme når jeg har stoppet helt med at amme. smiley

  • #23   17. jul 2011 Mine blev rigtig slemme da jeg stoppede helt med Nicki....

  • #24   20. jul 2011 Så blev vi målt og vejet, samt fik lavet boel prøven...
    Alting gik rigtig godt... Han beståede -boel prøven med glans.....
    Han vejer nu 10,2kg, og er 77cm lang..... havde egentligt troet han var længere, men vægten passer meget godt med hvad jeg regnede med smiley


  • #25   20. jul 2011 det er flot. næsten det samme som philip smiley

  • #26   23. jul 2011 Dejlig tråd smiley ?

    Nena bliver 9 måneder her den 28. jo (:
    Hun vejede sidst vi havde sp (14 dage siden) 9,8 og car 76 lang smiley
    vi fik rigtig meget ros og sp sagde hun var sikker på hun både snart gik selv og begyndte at snakke xD ih jeg var en stolt mor smiley

    Hun har kravlet rigtig i små 2 måneder ca. før det møffede hun sig MEGET rundt på maven og nåede altid sit mål xD Hun har rejst sig op a ting i en måneds tid og næsten ligeså længe gået langs ting (: Nu hun begyndt at slippe med hænder og så bare støtte med Numsen og slipper hun ''helt'' kan hun stå i 1-2 sekunder xD

    Vi har mange blå mærker, kan i nok regne ud xD -Den sidste er et blåt øje hun fik på ferie -.-'

    Vi har 2 tænder for neden og to synlige for oven ^^
    & hun er også blevet en rigtig bestemt lille dame og ''kredser'' hvis hun ikke får sin vilje -.-'

    Men jeg nyder at være mor og jeg eeelsker hende smiley
    Som de fleste a jer ved, skal hun jo være storesøster til januar smiley


  • #27   23. jul 2011 Marlene..

    Jae det skønt med sådan nogle små krudtugler (:
    Jeg er også rigtig glad og glæder mig, selvom det kom som et chok så skulle lige vænne mig til tanken hehe (:


Kommentér på:
Hej alle sammen længe siden.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce