{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget....
  • #1   15. aug 2011 lene.. synes du ikke det er dyrt med de pas?? køber via mobil eller kort?

  • #2   15. aug 2011 okay...

    er bare nysgeri for at se hvor mange der enlig bruger penge på det og/eller de køber 10 eller 20 om mdr eller så noget smiley


  • #3   15. aug 2011 Jeg gider ikke bruge penge på det. Har heller ikke råd lige pt hehe, men selv om jeg havde, så er det bare et pricip at jeg ikke vil bruge penge på spil på den måde :-). Jeg er lige inde g træne heste, fodre, klappe mm til energien er nede, så ligger jeg dem til ro, og venter til næste dag :-). Det tager nok max. 10 minutter smiley

  • #4   15. aug 2011 jeg nok derinde 2 timer om dagen mindst er på barsel og keder mig lidt harkøbt 5 pas men har ikke penge eller mulighed for og købe flere:-)

  • #5   15. aug 2011 Jeg køber ikke pas, man får hurtigt ting i beholdningen, og er hesten syg eller lign kan det altså godt rettes op igen uden brug af orkide smiley

    Er derinde inde og passe, træne osv. mine 5 heste, og så passe mit ridecenter. det tager MAKS 20 minutter alt efter computerens humør smiley


Kommentér på:
hvor meget....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce