{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

mærke liv {{forumTopicSubject}}

hej pige er i begyndt at mærke liv? jeg har ikke og hver gang folk hører hvor langt jeg er henne spørger de om jeg mærker liv, bliver bare sårn træt og ked af det hver gang. har ingen symptomer på graviditet længere ud og kvalme en gang imellem om aftenen. de første 12 uger kastet jeg op flere gange om dagen .. er det normalt at have en fase hvor man ik rigtig har nogen symptomer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærke liv
  • #1   24. aug 2011 For det første :0) .... kan som regel som første gangs fødende først mærke liv efter ca 20 uger ! NOGEN mærker dog liv før men det kommer an på hvor følsom man er :0) !

Jeg er nu 13+ 1 i dag og synes at det virker som om at jeg mærker liv men nu ved jeg også hvordan det føles efter som det er min 2 graviditet :0) ... Ja det er meget normalt at symptomerne forsvinder og kommer igen :0) ....

• #2   24. aug 2011 Jeg er 13 +2 idag. og mærker lidt bobler men ikke noget videre..Dette er min 2. graviditet.. Jeg var 17 +3 da jeg mærkede spark første gang med min nuværende søn.. Så forventer ikk at kunne mærke noget før omkring uge 17 ca.. ;D

Jeg har stadig ømme bryster især om morgenen, men ellers ikke rigtig noget.. Synes tilgængeld at jeg har mange jav osv i underlivet, håber det er fordi livmorden osv vokser, så det er derfor der er lidt ømt engang imellem.. ;D

• #3   25. aug 2011 Jeg er 16+4 i dag har ikke mærket noget i nu men det også den første jeg venter så har jo ikke prøvet at mærke det før.. Har ikke sådan rigtig nogen symptomer syntes jeg..

• #4   25. aug 2011 okay er glad for det ikke bare er mig ... i går gik jeg helt i panik og tror min kæreste blev en smule træt af mig men det må han sku lige leve med .. smiley

sat mig bare ned og hylet .. skal ind til sygeplejersken imorgen da jeg skal have tjekket op på nogle ting da jeg har været meget svimmel og været ved at besvime ..

• #5   29. aug 2011 Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv i uge 19 - nu her anden gang har jeg mærket sommerfugle i uge 15

Kommentér på:
mærke liv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce