{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

hvordan går det:=) {{forumTopicSubject}}

hej tøzer .. længe siden har ikk så tot tid mere til a være på så hvordan går det med jer og de små pus?

her går det rigtigt fint lasse har lige sluppet sin sidste flaske i går så nu det kun alm mad han får ..

og har haft første dag i dp i dag og det er bare super sjovt a lege med andre syntes han..

og så har vi fundte uda han skal ha lagt dræn og han har høre nedsættelse på kan ikk huske hva for øre mener højre så han ska ind på glostrup sygehus og hat tage nogen forskellige prøve a ørene og hjerne stammen for a finde uda om han skal ha et høre apprerat og om han kan udvikle sprog overhovdet..

så her er sket en del..
og så deligt med en stor lejlighed klige midt i centrum i steden for ude på lande men savner min have helt vild..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan går det:=)
  • #1   1. sep 2011 Her går det okay, Christian har ENDELIG lært at kravle smiley

    Han skal første starte i dp til december. smiley Heldigvis.
    Han har faktisk haft tynd mave i 2½ uge nu, men vi venter svar fra nogle afføringsprøver. Glæder mig til at det er overstået så jeg ikke skal skifte 5-7 lortebleer om dagen smiley

    Vi får snart SP igen. om en uge, og vi glæder os. Jeg ved sleeet ikke, hvad Christian skal have at spise mere. Jeg er helt i vildrede.

    Det glæder mig at høre at i har det godt! smiley Men det er da ærgerligt med hørelsen, men så længe det ikke er "værre" end det. smiley


  • #2   1. sep 2011 ja der kan godt nok være meget lort i de små ha ha..

    håber prøverne er fine..

    ja håber bare på han kan lære sprog og det forhåbeligt bliver bare lidt bedre med dræn:=)


  • #3   1. sep 2011 Jaa jeg håber også de er fine. Men han har været så sur på det sidste og hul på numse og det hele, men det er heldigvis ved at blive bedre.

    Ja kunne være rigtig godt, hvis dræn ville hjælpe på ørene. smiley


  • #5   1. sep 2011 Får hun slet ikke MME mere?

    Christian har nu fået 3 tænder og det trak også tænder ud smiley Ved ikke om det er derfor at han har haft tynd mave så længe.


  • #6   1. sep 2011 det kaN DE GODT HA LÆNGE LINE hov caps lock ha ha.
    line havde så mehet tynd mave a hun fik sår og alt muligt i numsen når hun fik tænder..

    lasse får heller mme mere selv om sp siger han stadig SKAL ha 400 ml om dagen til han er 1 år men begge a mine tøser har aldrig fået andet ind sød når de ikk ville ha flaske mere og det har deres sp sagt go for så derfor gider jeg ikk købe det mere når det har være fint med tøserne med sød mælk syntes sku det er pisse dyrt når de godt må få sød mælk til 5,95 i netto.. :=)


  • #7   1. sep 2011 Liane --->>> Håber på det bedste for Lasse - og at det dræn vil hjælpe ham..

    Her hos os går det fint - Luka er stadig en del bagefter...men mon ik han kommer efter det lige pludselig... :).

    Godt indlæg - spændende at se hvordan det går med alle guldklumperne... smiley


  • #9   2. sep 2011 heidi..ja det kan jeg da godt forstå..
    godt hun har det godt i sin hofte igen..

    hva er gumme stilen det ved jeg da ikk hva er:=O dumme mig..he he


  • #10   2. sep 2011 pernille liv.. her syntes jeg ikk det bliver det samme og det samme for lasse får nøjagtigt det samme som vi får næsten uden omtakne hvis man kan sige det sådan oz søde sager men er heller ikk så pivet hvad jeg gir mine børn så længe det er i begrænset mængder og med sund fornuft for jeg ved jeg går op i mad og vi spiser alsidigt og varieret.. ..:=O

  • #12   2. sep 2011 pernille ja morgen mad det bliver jo tit det samme .. men der kan jeg godt finde på ind i mellem a komme lidt vanielje i både købe og alm havre grød ikk altid så det bliver en vane med det skal være sødt bare sådan for ind imellem a gøre det lidt mere spændene og lidt nyt og nogen gange lidt kanel sukker eller bare frugt.. og for dey meste bare rigt godt kedeligt..

    eller kan jeg finde på det maizena stivelse til sovs kan man lave grød a og så med banan i det spisre jeg oz selv det er mums..

    men ja helt sikkert jo mere du la hede smage jo hurtiger kan hun spise alt det er rigtigt godt de får lov a smage bedre mange forskelligev ting ind få a det samme slags har jeg fået fortalt a mine sper .. og så er der oz større chance for de ikk bliver kræsene og fordi de ikk kan li det i dag kan det godt være de kan i morgen..


  • #14   2. sep 2011 godt så jeg ikk den eneste min sp synte nemlig ikk det er så godt men syntes da oz de skal ha noget som smager a noget:=O


  • #17   2. sep 2011 nemlig.. vi andre gider sku da heller ikk det samme og de skal da ha noget lækker nogen gange..

  • #18   2. sep 2011 Jeg tænker at "gumme-stilen" er fordi hun ikke har fået nogle tænder endnu? smiley Eller hvad? smiley

    Idag har Christians mad program set således ud.

    Morgenmad: Øllebrød
    Formiddag: En bolle på vej hjem fra Netto
    Frokost: rugbrød med leverposteg og kylligepålæg og lidt peberfrugt
    Eftermiddag: tror han skal have en flaske der.
    Aftensmad: næsten ligesom mig, jeg skal have bagekartofler m. cremefraice og kylling. Og så tror jeg at jeg vil lave nogle gulerøds stave og peberfrugt i stave. Christian får så bare Kartofler med kylling og koger lige nogle gulerødder han så kan gnave af´. smiley
    Så skulle han egentlig have vælling til aften, men jeg har glemt vællinge flasken hos mine forældre. Igår fik han bare MME til aften og han har så sleeet ikke sovet i nat smiley


  • #19   2. sep 2011 Jeg skal være ærlig og sige at Christian har smagt saftevand, kage og småkager.

    Saftevandet var dog ikke med vilje, men han tog glaset ud af hånden på mig! ( spørg mig lige om jeg var chokeret!! )

    Kage har min mor givet ham og små kage har han fået af en pige på 11, der liiiiige skulle dele med ham smiley
    Jeg er sleeet ikke sippet, det er jo ikke ligefrem noget han lever af.


  • #21   2. sep 2011 Pernille - jeg kan godt forstå det lidt. smiley
    Når ja Christian har også fået is. smiley Det er han heeeelt vild med.

    Christian får det heller ikke bare. Hvis nogle spørger "Må han lige få..." Så siger jeg klart nej!


  • #22   2. sep 2011 lasse bliver alså heller ikk proppet med det men hvis vi hygger så hygger han oz men vi er heller ikk de store slik og kage spiser her i familen vi vil heller ha lækker mad.. derfor har jeg det oz fint med de får når det er....han fik feks da vi i wekkende allså i lørdags fik pandekasger med is så fik han en pandekage han ku sidde og gumle på.. og lidt a min is..

    safte vand har han kun fået når han har været dehydret på sygehuset får hun ku få sukker .. jo og så farmors helt fra bunden hyllebær saft og hyldebær suppe minus sukker men det er fra haven så det havde jeg ingen skrupler over..:=O

    lasse kost ser sådan ud

    morgen grød

    formidag en oste haps , el frugt stan eler noget til lige a gumle på .

    frokost rugbrød men alt slags pålæge hvad mor har i køleskabet..

    eftermiddag frugt og oste haps bolle el brød
    aftens mad det samme som oz fuldstængtig..
    har lige sluppet den sidtes flaske i forgåers.. og så vand og sødmælk så tit han vil.. men altid sødmælk til aften,,

    pernille chr.. hvorfor ikk bare lave en bagt kartoffelt til ham oz


  • #24   2. sep 2011 Liane - fordi jeg syens det er nemmere bare at koge nogle kartofler og give ham på gaflen smiley
    Men vi har ændret det til risengrød.
    Må han egentlig få det?


  • #26   2. sep 2011 Okay super smiley

  • #27   2. sep 2011 Ja self må han da få risen grød han må få alt nu

Kommentér på:
hvordan går det:=)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce