5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Det var 2 mdr.. {{forumTopicSubject}}
.. og pyh, hvor der sker meget
utroligt med alle de små ting, der bliver til store, og viser hvordan ens lille baby stille og roligt får flere og flere kundskaber
Vito er i dag 2 mdr. gammel.
Og her går det fint. Jeg er begyndt at supplere med MME om dagen, nogle gange, da han har svært ved at koncentrere sig om at spise og bliver frustreret og græder..
Han har sovet igennem om natten de sidste 2-3 uger, og den sidste uges tid har han skruet op for det, så han gerne tager 9 timer hver nat. Dog sover han stort set stadig ikke om dagen (så gudskelov for nattesøvn!)..
Han er blevet rigtig sej til at holde hovedet, og kan ligge på maven og kigge i 5-10 minutter. Han er også begyndt at kunne løfte det en lille smule når han ligger på ryggen.
Og så er han begyndt at prøve at rulle om på siden. Men lige pt. er det kun benene han får drejet - han mangler lige overkroppen! haha..
Han er blevet mere observant på det sidste, og får nu meeegeeet mere ud af sit aktivitetstæppe, og ligger rigtig og morer sig med det
Hvordan står det til hos jer andre? Synes ikke vi hører sååå meget i gruppen
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Annesofie er rigtig god til at ligge på maven, og kan selv rulle om på siden igen. Og så har hun fundet sine hænder, så de er i munden konstant.
Annesofie vågner stadig en gang om natten. Hun er begyndt at sove på sit eget værelse.
Vi er også begyndt til svømming, det synes hun godt om.
Om tirsdag bliver hun passet i ca 2 timer, da jeg er til gymnastik med storebror. Det går også rigtig fint.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
Selias vokser i lynets hast. Han ligger også på maven og holder sit hoved flot.
Og hygger i kravlegården og kigger og studere nøje uroerne der hænger.
Jeg syns dog der rigtig hårdt at være mor til to.:) der er mange ting
Selias skal ha mad to-tre gange i løbet af natten. Og kan præstere at være vågen 8 timer i træk! Præcis som min datter gjorde. Det syns jeg er hårdt. Vítor, sådan han bare sover igennem:) det må være skønt!!
Er startet i mødre Gr, og det nu meget hyggeligt:)
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
Det var 2 mdr..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside