1.030 visninger
|
Oprettet:
Baby's første møde med hunden :D {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Jeg er den heldige ejer af en dejlig hund, og vi venter oss en lille her til november, mit spørgsmål er hvordan præsentere man den lille bedst muligt for hunden ? Vil jo ikke have at hunden kommer til at føle sig udenfor, nu når hun er vant til at være i centrum.
hvis i forstår mig ?!
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
Jeg fik en søn den 3. September, og har en amstaff som er 3 år, og han er vant til at være i centrum..
Vi gjorde det at vi satte liften med baby på gulvet da vi kom hjem, så kunne Lope sige ordentlig hej til mor og far, og bagefter snuse til baby...
Vi sørger også for at have hunden med i de ting vi laver med Baby, f.eks. når Baby ligger på gulvet ligger Lope ved siden af, Baby synes det er rigtigt hyggeligt...
Nogen gange når jeg ammer Baby, sidder Lope også lige ved siden af, og følger med... Bare sørg for ikke at holde hunden udenfor, så skal det nok gå...
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
den store ældre han jeg har er normalt ikke begejstret for børn med der har aldrig været noget og det havde jeg heller ikke forventet da det er noget andet når det er indenfor flokken hundene er altid med og bliver ikke holdt udenfor
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Derudover ligger begge vores hunde ved min mave når vi putter og har også mærket baby sparke. Har aldrig set nogen hunde være så vilde med maver som de er med min for tiden.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Så husk på at det godt kan være de nye ting de reagere på, og ikke nødvendigvis den lille ny...
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 16
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 16
Baby's første møde med hunden :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside