{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

så skal jeg til kontrol {{forumTopicSubject}}

fredag den 7/10 jeg har lige haft betændelse i mit sår for gud ved hvilken gang og alle sygeplejsker siger hele tiden ej det ser fint ud osse den gang der var betændelses i men det lugtede rigtig grimt men det meget normalt får man så advide ind til man kommer til læge som siger nej det må for gud skyld ikk lugte.

så ringede på sygehuset at nu må de gøre noget min datter bliver 3½ mdr om en uge og jeg stadig ikk groet sammen håber virkelæiog de syer mig så det kan få en ende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skal jeg til kontrol
  • #1   28. sep 2011 Ej hvor jeg føler med dig. Det er da utrolig du skal blive ved at bøvle med det og de ikke kan gøre mere for at hjælpe dig. Du må da også have smerter i det?

Jeg fik pks for 13 dage siden og fik klemmerne ud i fredags og der har bare intet været, så syntes godtnok 3.5 mdr lyder af meget.

• #2   28. sep 2011 Håber de får styr på det .. må godt nok ikke være rart smiley

• #3   28. sep 2011 jeg fik aks efter 52 timer og de fik ikk lukkede det rigtig sammen pga de var få lidt læger på vagt så jeg havde hele bughulen fuld af betændelses,

ja det hårdt og skal afsted hveranden morgen for at få skiftet forbindnig og det kør som bare pokker for huden for inden luft og er helt ødelagt rundt om..

jeg håber virkelæiog de vil sy mig sammen men tro det bare ikk for det jo ikk helet op inden i og det væsker med sårvææske og blod og vis det bliver lukkede ind så går det jo helt galt..

• #4   28. sep 2011 Sku svineri.. Håber det bedste for dig..

Jeg skal til lægen med mit ar i morgen, pga smerter.. Er spændt på hvad der skal ske med mig..

Men sygehuset burde snart tage folk alvorligt.. Specielt i din situation...

• #5   28. sep 2011 altså nu var der flere aks igang da jeg røg ned og få få læger så hende der var ved mig løb mellem stueren og hev børn ud og syet bagefter men det jo så osse vigtigere babyerne kommer ud men syntes de har for travlt med mange ting på en gang de må kunne have en ex tilkalder læge inde og måden emma kom uf på jeg så hende først 3 timer efter altså det var dælme hårdt alle siger jeg skal søge erstating men jeg føler inde i mig selv at det vil jeg ikk for det jo ikk gjord med vilje kun pga stree tro jeg eller måske fordi jeg kalde en dum ko ved det ikk rigtig

• #6   28. sep 2011 carina er det ikk bare arvævet der gør ondt det gør mit nemlig og nogen dage er det hel hårdt når jeg køre hånden under

• #7   28. sep 2011 Hjælp> aner desværre ikke hvad det kan være.. Men det er 8 måneder siden jeg fik aks. Og jeg har voldsomme smerter. Lavede en tråd med det herinde, kan prøve find et link så kan du læse om det der, med mindre du har set den tråd. smiley

• #8   28. sep 2011 Hjælp skulle være Hippo smiley sorry, var på mobilen, så den ændrede selv ordet.. smiley

her er linket så kan du læse det hele.. og hvad der gør ondt.. smiley

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=59352

• #9   29. sep 2011 Ej det er godt nok noget svineri. Hvor må det være træls for dig. Har du smerter?

De må da gøre noget. Ved ikke noget om ks, men det burde da være groet sammen nu...

• #10   29. sep 2011 carina jeg fik afvide at arvævet kunne gøre ondt og blive hårdt men du skal nok have det undersøgt..

Olivers mor nej det har jeg ikk mere men havde jeg i starten kunne ikk bære emma og orkede hende faktisk ikk havde mest lyst til bare ligge i min seng.. men når der betændelses i gør det ondt og svier ogf har fået antibiotika piller masser gange men det kommer igen, men håber de vil sy det sammen .

• #11   29. sep 2011 Ja det må man da sandelig håbe at de vil. Det andet her er jo ikke til at holde ud.

• #12   29. sep 2011 nej det ved være træls og skal afsted hveranden dag vi kan jo ikk rigtig finde en rytme i dagen anden de dage vi ikk er afsted også når manden ee hjemme så slipper jeg for pakke emma ned og vække hende om morgen det så synd for hende når hun ligger og sover som en sten også man skal vække hende for give hende mad det ødelægger lidt voresw dag

• #13   29. sep 2011 Ja det forstår jeg godt du synes er træls.
    Håber godt nok de hjælper dig... pøj pøj.

• #14   30. sep 2011 tak for det

Kommentér på:
så skal jeg til kontrol

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce