{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

Ingen shopoholics??? {{forumTopicSubject}}

Er der slet ingen shopoholics i gruppen for shopoholics? Der er i hvert fald ikke nogen som skriver om deres indkøb smiley

Jeg nævner lige de ting jeg har købt til Helene på det sidste:
- 2 stk. hagesmække med skuffe og en med ærmer lavet i neoprem fra www.notanshop.com SUPER GODE!! Jeg skal have nogle flere. Det er de bedste og sødeste hagesmækker jeg nogensinde er stødt på!

- En "multipose" fra www.fleece.dk i str. medium (80 - 100) Det er en kørepose med ærmer i fleece. De har den i "lagersalg" i farverne pink og rød. De koster normalt 260 kr. + porto. Jeg fik en i pink til 75 kr + porto. Min veninde købte også en og vi delte portoen. Hun har allerede afprøvet sin, og hun synes den er genial smiley

- En 3pak bodystockings købt i netto med Cirkeline smiley Kunne ikke stå for dem hihi

Vi var på udsalg hos babysam i Varde. Der fik vi En flyverdragt i str. 80 fra pepitino til halv pris (250 kr) og en super sød uldfrakke i lyserød fra Disney Princesses. Minus 70%!! Den kostede normalt 700. Vi fik den for 168 mener jeg det var. Den kan hun passe næste vinter. Den var bare kær. Og vi fik en rejsehøjstol til halv pris som kan bruges på stole med høj ryg også smiley Og et sæt sæt tøj fra decoy til 68 kroner.


Nååå ja... Og så købte jeg jo også noget til mig selv... smiley Har lige bestilt en palette med 120 forskellige øjenskygger hjem fra Hong Kong til under 200 kr. Købt på www.beauties-factory.com Venter den med posten i næste uge.

Hvad har I andre købt for nylig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen shopoholics???
Kommentér på:
Ingen shopoholics???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce