{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

smutter på ferie....i 5mdr ;) {{forumTopicSubject}}

Hej mommas...
Ja så pakker jeg børn og hund og drager over atlanten - til mexico, så nu blir min bebs en brunært som skal lege i vores pool hver dag med storebror. Blir lidt najs smiley

Håber I nyder vinteren herhjemmefra. Jeg vil forsøge at kigge lidt med i ny og næ herinde smiley

Ps... går jeres også? Min søn er max fremme i skoene. Han henter selv sin gåvogn (som vi har lagt vægte i, så den ikke stikker af med ham) og så kommer han stolt, gående/løbende med det største smil på.. Det har han gjort i et par uger faktisk. Og så fandt jeg ud af forleden at han kan drikke af sugerør haha...min store stak en juice ned til ham og så tog han sgu en ordentlig tår. skøn han er, men dullern det går stærkt lige pludselig ;-S

Forsat god søndag chicas.
Kh. mamasita

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smutter på ferie....i 5mdr ;)
  • #1   9. okt 2011 årh lyder da noget for lækkert... ku godt lige bruge en gang sol og varme smiley hihi håber i får en deejlig tur smiley

Gabriella går rundt om bordet og rundt ved kanten i sengen og kravlegården... og har gået lidt med gåvognen... men ikke meget smiley hun sys den er sjovere og kravle op i smiley
    '
    af sugerør ? hvor er han da sej smiley

• #2   9. okt 2011 sandra, prøv at stikke en juice ned til Gabriella, jeg er sikker på de kan mere end vi umiddelbart tror. Her opdagede han jo hurtig hvad der sku til før der skete noget og ja så blev han ved med det.. sjovt at se hvordan juicen var sur, så han fik kuldegysninger og sjovt udtryk smiley

Ja også her kravler han op i gåvognen....for så at kravle videre op på spisebordet... eller forsøge.. det er jo for højt, men han prøver at få benet op på haha. de er så skønne.. har I gynget med jeres? I ved i sådan en børnegynge, hvor de sidder fast, der er sådan en på vores legeplads - åhh det er lige sagen, han klukler :))

suk, altså jeg elsker mine børn smiley

• #3   9. okt 2011 Ska jeg da lige prøve smiley sådan en køber jeg lige når vi skal ind og handle smiley hihi skulle ik undre mig hun kan meen man regner jo ikke med det smiley

hehe jamen det kunne også være rigtig sjovt lige at komme op ¨på bordet smiley heh Gabriella vil gerne op i sofaen men den er altså også lige høj nok endnu..

Jaah vi har gynget lidt... en tidligere veninde havde sådann en gynge vi bruge stort set hele sommeren det var hun helt vild med smiley har beordret kæresten på at det er det første han skal lave til foråret i vores nye have (vi flytter her sidst i oktober)

• #4   9. okt 2011 Åhhh hvor dejligt..Tillykke med huset!. jeg er grøn af misundelse.. vil også have en have smiley Vi bor i en 2V i Kbh, så legepladserne rundt omkring i byen prøves af dagligt, for at komme ud så meget så muligt smiley

• #6   9. okt 2011 mamasita *

taak søde smiley glæder mig også som et lille barn til jul hihi men nøøøøj oktober er lang og går såååårh langsomt smiley hih
    årh ja der ik meget have inde midt i kbh smiley hvis i kommer forbi jylland engang må i gerne låne vores have lidt, vi har trambolin, får gyngestativ og legehus til sommer og høns smiley hih bliver en rigtig lille bondegård smiley yay

Kommentér på:
smutter på ferie....i 5mdr ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce