1.111 visninger
|
Oprettet:
Helle B
Hjælpe-administrator
11. sep 2009 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
11. sep 2009 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
3 mdr + {{forumTopicSubject}}
Hej Tøser
Hvordan går det hos jer?
Her går det fint. Farmand er ude at sejler, og har været afsted i 3 ½ uger. Tror aldrig tiden er gået så hurtig før.
Annesofie vokser og trives. Hun smiler og snakker rigtig meget, hun er også begyndt at vil ligge lidt selv på tæppet.
Annesofie bliver puttet kl. 18:30 - 19:00 om aften, hun vågner en gang om natten. Og så vågner hun kl. 6 om morgen, samme tid som storebror så det passer rigtig godt:)
nov 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 14 Svar: 64
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Vito vil helst først sove omkring midnat, men er ved at få ham lagt mellem 22 og 23. Så sover han 8-10 timer..
Jeg giver efterhånden stort set kun flaske. Ammer et fuldt måltid om morgenen, og en sjat om aftenen. Men min produktion tilpassede sig hurtigt..
Vi havde dåb lørdag den 8. - en rigtig hyggelig dag, og på nær at han skreg som besat under første sang, opførte han sig pænt hele dagen
Inden for den sidste uge er han blevet hammermobil! Hver gang jeg ligger ham i gyngen, vender han om på maven, og triller ned på ryggen.. Han er en rigtig bisse..
Ellers er han også bare super-glad og frisk! Vågner op hver morgen, storsmilende, snakkende, og grinende
Dejlig dejlig unge!..
nov 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
så er jeg lidt mere rolig! hehe..
altså, vi kunne slet ikke HØRE hvad nummer første salme havde, eller da hun sang, for han SKREG bare helt vildt!.. men så fik jeg lullet ham i søvn, og rakt ham tilbage til gudmor, og så sov han resten af gudstjenesten, og var sød hele dagen
nov 2010
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
Han sover ikke meget om dagen, nogle gange kun ca 3 timer.
Men han bliver puttet omkring klokken 19, så tager jeg ham op (han sover stadig) giver ham en flaske kl 22:30 og så sover han frem til klokken 5-6 stykker, får en flaske og sover sommetider frem til 8:30, så ingen brok med hensyn til hans nattesøvn
Han blev døbt her den 1-10, og han opførte sig rigtig godt i kirken, der var ingenting, og vi havde en super lækker dag
3 mdr +
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside