{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Helle B
Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637

3 mdr + {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser

Hvordan går det hos jer?

Her går det fint. Farmand er ude at sejler, og har været afsted i 3 ½ uger. Tror aldrig tiden er gået så hurtig før.

Annesofie vokser og trives. Hun smiler og snakker rigtig meget, hun er også begyndt at vil ligge lidt selv på tæppet.

Annesofie bliver puttet kl. 18:30 - 19:00 om aften, hun vågner en gang om natten. Og så vågner hun kl. 6 om morgen, samme tid som storebror så det passer rigtig godt:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 mdr +
  • #1   14. okt 2011 Her går det bare fantastisk, prinsessen er 3 mdr her om en lille uges tid, og skal døbes der omkring også smiley hun smiler og er bare så glad, hun siger de dejligste lyde og hygger sig dagen lang, her sover prinsessen omkring kl 19 men vågner en gang hver tredje time både resten af aftenen og i løbet af natten smiley men nøøøjs hvor tiden går stærkt, men nyder hvert sekundt som mor smiley smiley

• #2   15. okt 2011 Puuuh, jeres dejlige unger sover godt nok tidligt!..

Vito vil helst først sove omkring midnat, men er ved at få ham lagt mellem 22 og 23. Så sover han 8-10 timer..

Jeg giver efterhånden stort set kun flaske. Ammer et fuldt måltid om morgenen, og en sjat om aftenen. Men min produktion tilpassede sig hurtigt..

Vi havde dåb lørdag den 8. - en rigtig hyggelig dag, og på nær at han skreg som besat under første sang, opførte han sig pænt hele dagen smiley

Inden for den sidste uge er han blevet hammermobil! Hver gang jeg ligger ham i gyngen, vender han om på maven, og triller ned på ryggen.. Han er en rigtig bisse..

Ellers er han også bare super-glad og frisk! Vågner op hver morgen, storsmilende, snakkende, og grinende smiley

Dejlig dejlig unge!..

• #3   15. okt 2011 Haha tro mig prinsessen sover ikke fra 19 og til næste morgen her, hun sover som regel en time eller to der kl 19 men så er hun også lige vågen en time eller to inden vi for alvor puttesover smiley puha jeg frygter også bare at prinsessen skal være sur i kirken for tror aldrig jeg har mødt en baby der kan skrige som hende, hun skriger virkelig højt smiley haha ..

• #4   15. okt 2011 Nu mor,
    så er jeg lidt mere rolig! hehe..

altså, vi kunne slet ikke HØRE hvad nummer første salme havde, eller da hun sang, for han SKREG bare helt vildt!.. men så fik jeg lullet ham i søvn, og rakt ham tilbage til gudmor, og så sov han resten af gudstjenesten, og var sød hele dagen smiley

• #5   15. okt 2011 Åh det lille pus, ja vi skal holde dåb på næste søndag, så jeg er noget spændt på at se hvordan det går smiley

• #6   16. okt 2011 Her går det også super fint, Tobias er helt vild med at ligge på tæppet og lege, så til forskel fra mit første barn, kan jeg få lavet noget her hjemme, det er rigtig dejligt.
    Han sover ikke meget om dagen, nogle gange kun ca 3 timer.
    Men han bliver puttet omkring klokken 19, så tager jeg ham op (han sover stadig) giver ham en flaske kl 22:30 og så sover han frem til klokken 5-6 stykker, får en flaske og sover sommetider frem til 8:30, så ingen brok med hensyn til hans nattesøvn smiley
    Han blev døbt her den 1-10, og han opførte sig rigtig godt i kirken, der var ingenting, og vi havde en super lækker dag smiley

Kommentér på:
3 mdr +

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce