{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Hvordan går det TØSER :0) {{forumTopicSubject}}

Heeej Tøser :0)

Ja synes at vi trænger til endnu en runde om hvordan vi går og har det .....

Jeg har det fint :0) .... Skal scannes igen i uge 23 fordi jeg jo fødte for tidligt sidst med Malthe !!! Dog er jeg skuffet fordi jeg endeligt blev lovet at jeg ville FÅ NOGEN SCANNINGER altså ikke kun 1 af den scanningsjordmor til NF scanningen hmm ..... Jeg har så tænkt mig at tage en snak med min jm nu her d 27 og håber at hun kan hjælpe mig eller forstå at jeg har mine bekrymringer ....... Så det håber jeg på at hun kan !!!! Men ellers har jeg det SUPERT :0) .... Lille manden sparker på livet løs derinde i hulen og hvor er det dejligt at få den fantastiske oplevelse igen :0) !

Hvordan går det med jer tøser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det TØSER :0)
  • #1   19. okt 2011 Det går rigtig godt, mærker liv hverdag & fik lige svar på fostervandsprøven igår .. & det er ikke et barn med down syndrom... er bare så lettet smiley smiley

  • #2   19. okt 2011 Denise : Åhhh hvor en dejlig nyhed :0) .... så kan man nyde og slappe af igen kunne jeg forstille mig !!!! Dejligt for jeres familie at vide at alt er ok ;0)

  • #3   19. okt 2011
    Denise - Ej hvor skønt !

    Og her går det også bare SUPER GODT ! Det vidste sig jo, da jeg var til skanning i Skejby sidste fredag, at de i Hjørring havde taget fejl ang. hjertefejlen, så vi har en helt perfekt, sund og rask lillebror inde i maven smiley !

    Jeg skal skannes igen, her den 4 november (uge 25), og så igen i uge 30 + 35, og så kommer der nok flere end dem i mellem tiden, da de skal tjekke at han tager ordentligt på smiley Men ellers går det bare fantastisk, ..

    Jeg er ikke så træt længere, ingen kvalme, maven begynder så småt at komme, lillebror sparker hver dag, jeg har ikke taget på i vægt endnu, og det er bare dejligt smiley ! Hehe,


  • #4   19. okt 2011
    dejligt tøser smiley jeg skal ikke scannes mere , er i uge 21..
    & ska' først til 2 jordmorbesøg i december..


  • #5   19. okt 2011 jeg skal til vækst scanning lige før juleferie for at tjekke han tager ordenlig på ..

    i dag skal jeg så ned og tjekkes for blærebetændelse da jeg pletblødte igår .. så er meget spændt på hvad den siger .. ellers går det stille og rolig .. tror jeg er begyndt at mærke ham men er ikke sikker , men det giver sårn nogle små stød en gang imellem ..

    den anden dag jeg havde været i bad stod jeg så foran min kæreste uden tøj på hans kommentar .. du godt nok blevet fed smiley jamen tak for det skat, elsker os dig smiley


  • #6   19. okt 2011 Agnes Mor : Åhhh endnu en dejlig nyhed her i gruppen :0) Håber for jer at han vokser normalt og tager på i vægt !!!!



  • #7   19. okt 2011 Elise : Ja jeg læste godt lige hurtigt dit indlæg i går ..... Håber at alt er ok !!! Bløder du stadigvæk ? Bare de finder ud af hvorfor det er hovedsagen så man ikke skal bekrymre sig og at man kan få ro på !

    Hvorfor skal du til vægtscanninger med lille manden ? ha ha MÆND :0) .... Jeg får bare at vide at min mave vokser nu af manden det er nu dejligt for man synes jo aldrig selv at den rigtig vokser men dejligt at andre kan se det !!!!



  • #8   19. okt 2011 Her går det også godt. Han sparker hver dag:-) Var til 2. jordemoder besøg i sidste uge, og hørte hjertelyd. I dag har jeg været ved lægen, alt var fint, han ligger indenfor normalen i forhold til vægt, men i den lave ende, men helt fint sagde lægen.

    Skal ikke til flere scanninger, men til jordemoder og læge igen i december.
    Og ja ellers har jeg det bare godt, og maven vokser godt til nu:-)


  • #9   19. okt 2011 jeg var en vinder af blærebetændelse !

  • #10   19. okt 2011 Elise : Ja men godt at de fandt noget hvis man kan sige det sådan ellers ville du jo blive bims i knolden hvis du skulle bekrymre dig hele tiden over det :0) .....

  • #12   21. okt 2011 jeg skal til 25 ugers tjek ved lægen på mandag, og så mine forældre kom lige i går at de vil give os en 3d/4d scanning på Alleris i herning smiley

Kommentér på:
Hvordan går det TØSER :0)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce