{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Så kom baby drengen :o) {{forumTopicSubject}}

Vandet gik kl 23.00 torsdag den 24/11 i en ordentlig skylle (fik et chok da jeg bare gik på toilet for at tisse) fik vækket skatten og derefter ringede vi til fødegangen og vi kørte omkring kl 23.30. Vi var i Skejby ca. kl 2. De var meget overrasket da de tjekkede mig for jeg var allerede 8cm åben, og jeg tog det meget afslappet. Så de havde stor øjne på fødegangen :O) Jeg fik næsten ingen bedøvelse. Jeg startede med at få lattergas som smertelindring men det hjalp overhovedet ikke, fik så steriltvandspabler som hjalp kort. Og ellers kunne de ikke give mig noget fordi jeg var så langt henne i fødsel. jeg havde meget korte veer som gjorder at jeg ikke fik presset længe nok, så de gav mig drop også skal jeg ellers lige love for der kom gang i det hele.
Kl. 9.32 fredag morgen komme den lille fantastiske prins til verden (det var en vild og virkelig bevægede oplevelse:')). Han vejede 3760g og er 56cm lang. Han er sååå fantastisk og dejlig (det samme er hans far) smiley Han er født 38+5 så han kom før terminen :O) Jeg skal nok lave en ordentlig fødselsberetning og der kommer selvfølgelig billeder af lillemanden så hurtig som muligt :O)
Jeg var sat til den 4 december :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom baby drengen :o)
Kommentér på:
Så kom baby drengen :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce