{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Update Jdm {{forumTopicSubject}}

Lige en hurtig lille update, inden jeg skal ud og købe Nena's julegave..

Jeg var ved jdm idag, og havde egentlig bestemt mig for at snakke igangsættelse med hende, da min krop ikke kan meget mere.. Var så gået fra det igen, da min samvittighed ikke rigtig kunne bære det. og det vælger jeg så at forklare.. hvor hun spørg hvorfor jeg tænkte igangsættelse..

Jeg forklarede hende så at mit bækken var fucked, og at jeg følte ikke jeg kunne være der ordentlig for Nena, for bare det at bære hende var et helvede.. og Når det er så slemt nu kan jeg kun forstille mig hvordan det ser ud senere..

Hun synes så jeg skulle tage med hende til en samtale med en læge som har fulgt mig hele gravditieten så vi kunne få redet det hele ud, og snakket det igennem osv. Så jeg skal på syghuset imorgen og snakke om det, om det ville være en god ide, eller om vi bare skal holde muligheden åben eller droppe det osv. Men umidlbart synes min jdm det var den bedste løsning når jeg kom lidt tættere på termin.. For som hun siger er jeg Alene med Nena, Lejlighed osv. og Min familie er ikke videre god til at give støtte og forståelse omkring det.. Så det lidt med blandede følelser..

Der ud over så alt rigtig fint ud, hun har en fin gennemsnits størrelse, og min jdm synes jeg klare det rigtig godt (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update Jdm
Kommentér på:
Update Jdm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce