Så kom lille Thim til verden :) {{forumTopicSubject}}
Eller det vil sige det gjorde han den 29. november klokken 22:43
Jeg fik veer tidligt om morgenen, korte og uregelmæssige, men der var ingen tvivl om hvad det var. Jeg ringede til FG omkring middag lige for at høre hvad de synes, og hun sagde jeg skulle blive hjemme et par timer endnu. Jeg ringede og informerede kæresten, som vendte næsen hjemad så han var klar til at køre hvis nu det pludselig gik stærkt.
Ved 16 tiden ringede jeg igen til FG med regelmæssige veer på ca 1minut og de bad mig komme ind.
Så vi samlede os sammen og kørte ind til hospitalet. Da jeg kom ind var klokken ca 17 og je var 3cm åben, og så ventede vi ellers. mine veer blev bedre og bedre. Klokken ca 22:20 prikkede jordmoderen hul på fostervandet og straks efter kom presseveerne.
Jeg kom over på briksen og efter 6 presseveer var lille Thim født
Så alt i alt en nem fødsel efter en nem graviditet..
Resten af Thims historie, indtil nu er desværre ikke så nem.
Som nogle af jer måske har fået med så er Thim født med en gastroschise (en bugvægsdefekt som betyder at hans tarme lå uden for kroppen da han blev født).
Det betyder at han straks efter fødslen blev kørt på intensiv og derfra til operation. Operationen gik rigtig fint og de fik lagt næsten hele tarmen ind på plads. Efter operationen kom han tilbage på intensiv, hvor han heldigvis viste sig at være en sej lille fyr, som kan og vil det hele selv. Han blev opereret igen den 2. december hvor der blev lagt lidt mere tarm på plads og så er han blevet opereret igen idag (d 6. december) hvor det sidste er lagt på plads og han er blevet syet sammen. Han ligger stadig på intensiv, mens vi selv har fået en stue på den afdeling hvor han kommer op når de er sikre på at vejrtrækningen er helt som den skal være, så det glæder vi os rigtig meget til !
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
Mange tanker her fra
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Så er Elena og Thim født på samme dag:-) Vi er lige selv hjemkommet fra endnu 3 dage på sygehus grundet en streptokokker infektion...
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Al held og lykke til jer fremover
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 29
Så kom lille Thim til verden :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside