{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.997 visninger | Oprettet:

Update igangsættelsessamtale. {{forumTopicSubject}}

De ville sætte mig igang i slutningen af næste uge, og indtil da have mig til aflastning på sygehuset. Jeg blev bare så ked af det, for dels kan jeg ikke være på sygehuset i mere end en uge her og nu, da jeg jo har min søn. Og så ville jeg være rigtig ked af det, at skulle blive sat i gang lige dagen inden juleaften. Og så kunne min søster heller ikke være med til fødslen hvis det var. Så det blev til den 27 dec, med mindre jeg fik det "bedre". Ja undskyld det blev lidt rodet - mit hovede er bare fyldt op.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update igangsættelsessamtale.
  • #1   12. dec 2011 for det første så synes jeg det er godt de vil sætte dig igang, men hvor langt er du henne den 27? - og når nu de synes du skal være til aflastning på sygehuset, kan din mand så ikke passe jeres søn? tænker lidt at han da også må tage over og hjælpe til, når du har det som du har det.. Men tror nu jeg bare havde sagt ja tak til den 22-23, eller hvornår de nu tænker at det skulle være..
    Er du selv tilfreds med samtalen? eller hvilken følelse sidder du med?

• #2   12. dec 2011 Jeg blev indlagt til aflastningnog det er det bedste jeg nogensinde har gjort. Keg lå fra torsdag til mandag hvor de satte mig igang, og det gav mig de kræfter jeg skulle bruge til fødslen, og det skal du altså også tænke på. Det nytter jo ikke noget du er helt udkørt når det endelig går igang...

• #3   12. dec 2011 De vil have mig til aflastning netop grundet mine manglende krafter og overskud.
    Jamen jeg har en mærkelig følelse efter samtalen i dag - og er meget forvirret. Jeg lovede dem, at jeg tog ned til noget familie hurtigst muligt for at slappe lidt af. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle sættes i gang næsten juleaften - hverken over for mig selv, Frank eller baby. Og vil så gerne have min søster med til fødslen, og den eneste dag hun ikke kan, er den 24.

Den 27 er jeg 39+4.

• #4   12. dec 2011 Men du skal jo helt sikkert også mærke efter og gøre hvad du har brug for og føler for.. men sør' for at for slappede af som de også siger, håber du har noget familie som kan hjælpe dig smiley
    Føler med dig, og håber det går alt sammen.
    Jule kram her fra

• #5   13. dec 2011 Tak Mai - ja jeg skal prøve at slappe godt af. Også et julekram herfra, og sender samtidig lige lidt vestøv afsted til dig:-)

• #6   13. dec 2011 Tak for det smiley gem nu lidt til dig selv også smiley .. Uhh har været vågnen siden 5.30 med små veer tror jeg det er.. synes det er svært når man ikke har oplevet det før.. men håber de tager til nu! de skal ik gå i sig selv denne gang. så kryds fingere for mig.

Kommentér på:
Update igangsættelsessamtale.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce