{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

stress??? {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at få stress :S piger, jeg skal pakke en taske vi skal have med i julen i bilen.. just in case da jeg er 37+ d. 23. december.. vi skal til jylland , 3½times kørsel uden sne d. 23. holde jul, den 24. skal vi kører 2 timer mere op ad og holde jul der. den 25. ½time mere i bil og til julefrokost. ½ time tilbage igen og sove-spise og kører hjem d. 26. (3½time hjem til fyns land)

vi var deroppe da jeg var ca halvvejs i graviditeten og da vi kom hjem brækkede jeg mig hele natten af overanstrengelse *Gg* jeg får stress, plejer at være helt færdig efter julen uden at være gravid- DOG har vi fravalgt 3 juleaftner som ellers- dvs kun de 2 overstående og kun 1 julefrokost.

hvad skal jeg have i tasken?? jeg VIL føde ambulant smiley hjælp piger -jeg tror jeg har fået et black out .. har ingen ide om hvad der skal i tasken...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stress???
  • #1   13. dec 2011 Vi har pakket 2 sæt tøj og tøj til mig og dyne..! smiley Bleer har de deroppe man benytter sig a og de har vel alt andet..!!

    Hvis i kommer hjem samme dag så ska i vel heller ikke have shampo osv med??

    KUN TØJ tror jeg!!! smiley men følger lige med.. smiley


  • #2   14. dec 2011 Altså hvad der skal i sygehus-tasken...

    Jeg vil også sige, at hvis I kommer hjem sammen dag, så er det vel ikkenødvendigt med mere end tøj....

    Men ellers sådan noget som ammeindlæg, lidt spiseligt - myslibar, chokoladebar, kiks eller noget, selvfølgelig din vandrejournal og sygesikringsbevis, kamera + oplader, mobil + oplader, læbepomade, autostol så I kan få baby med hjem smiley

    Det var lige et par bud herfra smiley


  • #3   14. dec 2011 hihi tak sidse, men jeg kan jo ikke slæbe alt det med til jylland smiley ! mon ikke tøj og vandrejonual og kamera er nok? det er jo bare en "i nødsilfælde" taske smiley

Kommentér på:
stress???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce