5. apr 2009 Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
arrrggggg!!!!! {{forumTopicSubject}}
ja må ud med min frustration
Mandag aften kl 23 får jeg et kæmpe jag i maven.. blir overrsket men falder i søvn en time efter.. kl 02.30 kommer det igen og denne gang meget værre... står op og det tager til.... kl 05.00 falder jeg i søvn igen og der er ro i maven.
Kl 07.00 starter det igen og denne gang er jeg ikke i tviul. Det er veer. ringer til min veninde og hun kommer kl 08.30. nu gør det bare sååå ondt og jeg ringert til min kæreste, som er på lolland/falster. Vi aftaler vi lige skal vente og se tiden an, da han har 5 timers kørsel hjem og en vigtig eksamen foran sig så vi vil gerne være sikre....
tager på fødegangen til tjek kl 09.30. Har veer med faste intervaller og de varer 1 min... har stadig livmoderhals og er ikke åbnet så vi tager hjem og afventer..
Kl 12.00 er det så slemt og de tager til... ringer til min kæreste og ønsker ham hjem..... kl 13.30 er der så fuldstændig stille... :-S shit.. da sad kæresten i bilen på vej hjem....
han er hjemme kl 16.30. Der kommer så en masse plukveer så er lidt optimisk..
mn ja så går det hele totalt i stå.... .-S åhhhhhhh
kl 21.00 tager jeg til tjek på fødegangenn da jeg ikke har mærket abby hele dagen... skyldes nok veer men ville lige være sikker... ligger med scanner i over en time da lillesøster er meget stille og vi ik kan få gang i hende... blir undersøgt og livmoderhalsen er væk, men er stadig ikke åbnet mig...
tager hjem og har nu sovet lige siden og der sker intet... kæresten er også frustreret over han er hjemme når nu han have eksamen idag.. føler mig så dum men troede virkelig at nu var det nu......
ville bare lige dele det med jer :-S
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
arrrggggg!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside