{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

velkommen {{forumTopicSubject}}

som gruppens admin vil jeg lige være den første til og oprette et indlæg, og fortælle at jeg selv indtil videre har termin 5. septemer, jeg har dog ikke været ved lægen endnu og få fastslået termin, så den kan måske rykke sig lidt endnu, hvem ved:-)

men hvis i vil skrive jeres datoer ind for forventet termin så vil jeg en dag sætte mig ned og lave en terminsliste for gruppens medlemmer, så vi nemt kan se hvornår de forskellige har termin:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velkommen
  • #1   7. jan 2012 velkommen i gruppen og Tillykke med graviditeten. Vi har heller intet fortalt familie endnu og har besluttet så vidt muligt at vente til efter Nf scanning. Hvis vi kan holde tæt så længe:)

  • #2   11. jan 2012 har termin den 15 september, jeg var til trykhedsscanning igår og fandt ud af jeg var 4+4 uger henne, dog var det meget usikkert, om den bare var meget langsomt voksende, så jeg kunne også godt være længere henne, men regner med jeg er 4+4:0)

  • #3   12. jan 2012 Tillykke med det:)

  • #4   13. jan 2012 Tillykke med det. Vi har indtil videre samme termin så:)

  • #5   13. jan 2012 Okay nu mener jeg maks man må gå 10 dage over termin inden de sætter igang efter hvad min veninde lige har fortalt.

  • #6   14. jan 2012 det er ikke i orden sådan noget, jeg kan forstå hvis scanninger viser et meget lille barn at de venter lidt ekstra, men når man regner med man kommer derind for og blive sat igang, så er det ikke i orden de bare sender hjem igen.

    Jeg vil dog håbe jeg selv går igang denne gang, sidst blev jeg sat igang og de veer var virkelig smertefulde omme i lænden, og de blev ved med og give vedrop trods der intet skete med udvidelse, og det endte med jeg fik en blokade i ryggen, åhh den største befrielse nogensinde, og så gik der 45 min, så var jeg åben med presseveer og lillemanden blev født.


  • #7   14. jan 2012 ihh det bliver så spændende at følge med i denne gruppe- jeg har jo selv termin med vores første barn den 16 september:-) men syntes ikke der er så mange i gruppen i nu?? håber der kommer flere:-)


  • #8   14. jan 2012 ja jeg håber også der kommer mange flere, men ved ikke om det er fordi folk venter med og melde sig ind til de har været ved lægen eller NF scanning.

    håber i hvert fald der vil komme et boom af indmeldinger engang:-)


  • #9   14. jan 2012 ja det er ikke godt at vide hvorfor. vi må vente og se om der ikke skulle komme nogle flere:-)


  • #10   16. jan 2012 velkommen til mulle mor:-)

  • #11   17. jan 2012 velkommen mulle mor:0) jeg har termin 15 sebtember. smil.

  • #12   20. jan 2012 Så blev jeg også medlem af gruppen... :0)

    Jeg hedder Linea, er 29 år, bor i Jyllinge sammen med min mand, vi har været sammen i 11år og har været gift de 4½ af dem.
    Vi har sammen Emil fra september 07, og venter nu vores andet barn med termin den 18/9 +/- har ikke fået lavet vandrejournal endnu.

    Jeg kan da lige tilføje at jeg har været inde og blive scannet i tirsdag, og alt så meget fint ud. Dog kunne man jo ikke se så meget på denne scanning, så jeg skal ind og scannes igen d. 3 februar.

    Jeg har fået 3 scanninger gratis da vi har været i "behandling"

    Glæder mig til at snakke med nogen som er i samme båd, bliver spændende at følge jer alle smiley



  • #13   20. jan 2012 velkommen til:0)


  • #14   24. jan 2012 Hej jeg hedder Camille

    Jeg er 25 år og bor i Voldum ikke langt fra Randers sammen med min mand og vores søn Lui på 2½.
    Jeg blødte meget under min graviditet med Lui, både styrtblødninger og pletblødninger og de mener der fra start har været to og jeg mistede den ene da jeg styrtblødte.
    Jeg havde en nem og hurtig fødsel på 4 timer og 47 min to dage over termin.
    Lui er verdens dejligste dreng. Han er så dejlig og dygtig og bliver den bedste storebror.

    Den 1 okt. 2011 havde jeg en SA i uge 6 smiley Blødte i næsten en hel måned.

    Nu er jeg gravid igen og har termin ca. den 24 september.
    Jeg er vildt nervøs og tjekker måske 40 gange om dagen om der er blod i trusserne.
    Håber for alt i verden vores lille bebs bliver derinde denne gang.¨
    Jeg har bestilt tid til tidlig scanning den 10 februar så det glæder vi os til.

    Bliver spændende at følge jer alle.



  • #15   24. jan 2012 Er 28 år venter første barn og ingen ved det endnu....!
    Har temin den 16/9. +/- har ikke fået lavet vandrejournal endnu


  • #16   25. jan 2012 velkommen til begge to

  • #17   25. jan 2012 Tak ;0)

  • #18   25. jan 2012 Tak smiley

  • #19   10. feb 2012 Heeej Allesammen smiley

    Jamen jeg er så Ny ankommenende til gruppen her og Tænkte at jeg da lige ville fortælle lidt om hvem jeg er ..

    Mit navn er Egentlig bettina men har valgt at ændre det til Lilje da jeg har haft brug for at starte på en frisk da jeg startede et nyt liv om man må sige , der ligger en længere historie bag men må blive en anden gang i hører om den ...

    Mit nye liv startede da jeg i 2010 fik min Søn Emil eller det startede jo egentlig allerede da jeg fandt ud af jeg ventede ham i uge 11 .. smiley
    Jeg er idag 22 år, men bliver 23 her den 26. Februar 2012 så der er ikke længe til jeg har fødselsdag ...
    Til dagligt Bor jeg alene i nordsjælland (tæt på Hillerød) men skal flytte sammen med min søns far som er fra Dec. 88' smiley her den 1. maj hos mig smiley

    Vi har så været fra hinanden pga. af personlige ting i et år næsten men prøver så lige igen, efter Vi har været så heldige lige her den 16. januar at findet ud af jeg venter mig med nr 2. og har fået fastslået en termin der først hed 21 . August 2012 men så blev rykket til 31. August 2012 og sidst til den 6. september som den så er nu .. vilket betyder jeg idag er 10 + 0 den 10. februar 2012..

    Ved første scanningmente hun jeg var 9 + 6 måske 10 + 6 henne som hun holdt mest på ud af dømme fra barnets udvikling, dog sys hun kun at min blommesæk, svarede til en der er 5 + 6 eller 6 + 6 da den kun er 10 mm. så jeg fik ny scanning den 2. februar så vi lige tjeckede op på om alt var som det skal.

    jeg blev så ved scanningen den 2. rykket til at fosterets alder sku være 7 + 6 og så var jeg egentlig 2 uger længere fremme hvilket svarede til jeg var 9 + 6 dvs. termin den 31. august ... smiley sådan som jeg har forstået det....

    Jeg ringer så op til lægen dagen efter og snakker med dem fordi jeg skulle bestille tid til at få lavet vandrejounal...
    men i deres lægejounal som de har står der min gynækolog har skrevet Termin til at være 6. september så det vil sige jeg idag skulle være kun 10 + 0 idag , så herfra er der lidt tvivsel om termins datoen men håber jeg får mere klarhed til Nakkefoldscanning ...


  • #20   10. feb 2012 Heej Allesammen

    Jamen jeg er så Ny ankommenende til gruppen her og Tænkte at jeg da lige ville fortælle lidt om hvem jeg er ..

    Jeg hedder Pia. Jeg kommer fra sønderborg. Jeg er 26 og er mor til 3 skønne børn..
    Jeg har en datter på 7 og en søn på 5 og en lille datter på 9 mdr. og venter en lille en mere til den 10 sep. denne her gang er ikk planlagt men jeg har valgt óg beholde det da jeg er imod abort, og ja der er sikkert mange der tænke hold da op det var hurtigt men som jeg har sagt til alle andre der har et problem med det så er det mit liv og mine valg.
    Ja jeg fandt ud af jeg var gravid og var til scanning mente de at jeg havde tabt det da de ikke kunne se noget, men da jeg så kom hent til 6 uge kunne man så se noget.. jeg har bare ikk været lang nok henne de andre gange så de kunne se noget, fik taget en masse blodprøver for og se om mine tal stiger som de skulle og det gjor de.. ja og idag er jeg 9+4 henne.
    Og hva ved lægen igår og få lave vandrejournalt. det var så lidt om mig.


  • #21   11. feb 2012 velkommen til jer begge:-)

  • #22   23. feb 2012 Hej
    Jeg hedder Katja og er fra thy indtil videre. Jeg har 2 drenge på 2 og 3 år, de har begge fødselsdag i juni.
    Jeg er gravid med det 3. Barn og det var total uplanlagt, da jeg havde fået ny kæreste og havde hormonspiral i. Vi havde været sammen i halv anden måned da jeg gik hen og blev gravid. Det er min kærestes første barn.
    Jeg har indtil videre termin den 14 september, men det er lidt usikkert da jeg ikke har haft min mens siden jeg fik min spiral i.


  • #23   24. feb 2012 Hej katja, og velkommen:-)

    det var da noget af en overraskelse så og finde ud af du var gravid?
    håber kæresten tog godt imod det alligevel:-)


  • #24   24. feb 2012 Ja det var en kæmpe overraskelse, jeg var helt i chok. Han er helt vild og glæder sig helt enormt og nærmest overfalder min mave når han kommer hjem for at han skal se om der er sket forandringer smiley hi hi

  • #26   26. feb 2012 velkommen til.

Kommentér på:
velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce