{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

nye veninder :) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Nu ville jeg lige skrive lidt her inde i den her gruppe.. der sker jo ikke det helt store her inde..

hvordan går i rundt og har det nu er der jo kun små 10-15 uger tilbage før jeres dejlige børn kommer til vernden..?
kan se af i allerede har lavet en emne om hvor i forskellige kommer fra.. men vil da lige spørge en gang mere.. det kunne jo være super sjovt af lære nogen nye mennesker af kende hvis man ikke bor så langt væk fra hinanden.. jeg kommer selv fra Helsingør ( Nordsjælland)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye veninder :)
  • #1   13. mar 2012 Ja nu er der kun 13 uger for mit vedkommende..
    Køre stadig med fuld tryk på arbejdet selv om jeg døjer med bækkenløsning, der hjemme er børneværelset ved af være færdig til lillemanden..
    Er begynd af planlægge barnedåben lidt, via budgettet er blevet lagt og pengene er ved af blive sparet op, kjolen er ved af blive lavet...!

    Bor i strøby lige ved Stevns ( Køge)


  • #2   18. mar 2012 Jeg er 26 + 2 smiley og jeg har det godt - jeg har ingen gener overhovedet.
    Maven er da vokset - men folk tror ikke jeg er så langt henne som jeg egentlig er. - min jordemor siger det er fordi jeg er så høj, så der er massere af plads indvendig til at hun kan gemme sig smiley

    Jeg bor tæt på Slagelse.


Kommentér på:
nye veninder :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce