{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Barnevogn/lift {{forumTopicSubject}}

Hej de damer smiley
Håber i har det godt !

Lige et spørgsmål.
Nu er det jo vores første barn og vi har købt ny barnevogn inkl. Lift, og det bliver i butikken til jeg har født.

Men så er det jeg er kommet i tvivl, hvad med liften? Henter man den inden man har født så man har den hjemme eller hvordan?

Altså vi har jo autostol og vugge osv så vi har et sted at "opbevare" ham. Men har man brug for liften, hvis nu man føder lørdag efter butikkens lukke tid, eller når der er hellige dage/ flere lukke dage så går der jo lidt tid før man kan hente barnevogn og lift?

Håber i er lidt klogere end mig smiley

Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn/lift
  • #2   17. apr 2012 vi har autostolen og liften stående hjemme hos os selv.
    men vuggen og barnevognen står hos mine forældre som så kommer med det når vi kommer hjem..

• #4   17. apr 2012 Tak for svar smiley

Aftalen er også at mIn far henter det når jeg har født. Kom bare i tvivl om man evt skulle hente liften inden.

Camilla, jeg håber ikke jeg skal være indlagt et par dage, håber og krydser fingre for at alt går som det skal så vi kan komme hjem inden for det første døgn.
    Har det ikke specielt godt med sygehuse. Vil self gøre alt for lillemanden, hvis han har behov for at blive der. Men hvis hvis han/vi har det godt og han sutter som han skal osv så er jeg ret sikker på at jeg vil få den bedste start hjemme i trygge og vante omgivelser. smiley
    Men nu må vi se, det kan være det ser helt anderledes ud når jeg først har født og så gerne vil blive der, Meen jeg tvivler.

• #6   18. apr 2012 Ja ! Og det forstår jeg også fuldt ud! smiley
    Synes det er rigtig dejligt at man har muligheden for at blive der til man er tryg og har styr på alt det nye der overvælder en.
    Tror bare jeg ville have rigtig svært ved at slappe af og koncentrere mig hvis jeg skal være der for længe.
    Men det er jo svært at vide på forhånd, det er ihvertfald meget betryggende at have de muligheder man har nu tildags smiley

Vi skal ud og se fødegangen idag, det er jeg ret spændt på! smiley det er vist ved at være på tide, JM sagde igår at hvis der ikke var sket noget om 14 dage så sås vi igen. Så hun tror vist han kommer lidt før.

• #7   18. apr 2012 Skal selv ind og se fødegangen på tirsdag!!!
    Jeg ved af jeg selv er indlagt i 5 dage efter fødselslen da der står i mine papir af jeg engang har haft en deprasion....!!

• #8   18. apr 2012 Nadia: okay, det lyder da lidt vildt, en slem depression?
    Jeg har også haft en depression for ca 3 år siden, men det er der ikke nogen der har nævnt noget om overhovedet? Der er vist ret stor forskel på de kære sygehuse.

• #9   18. apr 2012 Ja det var en svær deprasion...
    Det er hvidovre sygehus.... Altså på et pungt er jeg nu meget glad for det..

Kommentér på:
Barnevogn/lift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce