Barnevogn/lift {{forumTopicSubject}}
Hej de damer
Håber i har det godt !
Lige et spørgsmål.
Nu er det jo vores første barn og vi har købt ny barnevogn inkl. Lift, og det bliver i butikken til jeg har født.
Men så er det jeg er kommet i tvivl, hvad med liften? Henter man den inden man har født så man har den hjemme eller hvordan?
Altså vi har jo autostol og vugge osv så vi har et sted at "opbevare" ham. Men har man brug for liften, hvis nu man føder lørdag efter butikkens lukke tid, eller når der er hellige dage/ flere lukke dage så går der jo lidt tid før man kan hente barnevogn og lift?
Håber i er lidt klogere end mig
Knus
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 62
men vuggen og barnevognen står hos mine forældre som så kommer med det når vi kommer hjem..
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 44
Aftalen er også at mIn far henter det når jeg har født. Kom bare i tvivl om man evt skulle hente liften inden.
Camilla, jeg håber ikke jeg skal være indlagt et par dage, håber og krydser fingre for at alt går som det skal så vi kan komme hjem inden for det første døgn.
Har det ikke specielt godt med sygehuse. Vil self gøre alt for lillemanden, hvis han har behov for at blive der. Men hvis hvis han/vi har det godt og han sutter som han skal osv så er jeg ret sikker på at jeg vil få den bedste start hjemme i trygge og vante omgivelser.
Men nu må vi se, det kan være det ser helt anderledes ud når jeg først har født og så gerne vil blive der, Meen jeg tvivler.
apr 2011
Synes det er rigtig dejligt at man har muligheden for at blive der til man er tryg og har styr på alt det nye der overvælder en.
Tror bare jeg ville have rigtig svært ved at slappe af og koncentrere mig hvis jeg skal være der for længe.
Men det er jo svært at vide på forhånd, det er ihvertfald meget betryggende at have de muligheder man har nu tildags
Vi skal ud og se fødegangen idag, det er jeg ret spændt på!
okt 2011
Jeg ved af jeg selv er indlagt i 5 dage efter fødselslen da der står i mine papir af jeg engang har haft en deprasion....!!
apr 2011
Jeg har også haft en depression for ca 3 år siden, men det er der ikke nogen der har nævnt noget om overhovedet? Der er vist ret stor forskel på de kære sygehuse.
okt 2011
Det er hvidovre sygehus.... Altså på et pungt er jeg nu meget glad for det..
Barnevogn/lift
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside