2. sep 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Ny medlem. Om mig {{forumTopicSubject}}
Jeg er ung frisk kvinde af aldre 27. Og har været sammen med kæreste i snart 11 år. Sammen har vi vores skøne datter på snart 3....
Da mødet min kæreste. Vejet jeg omkring de 55 kg. Så skide godt ud, men som tiden gik kom der flere kilo på. En efter en efter en. Det mørke sort tøj, et bedste. Så sidder ikke alle deller...
Jeg skal gået hos ddv og tabte også 12 kg. Skønt som var, men gik i står og vægt begyndt at stige igen.,.:-(
Nå men vægten stod stille i en del år. Jeg blev gravid og fik vide af lægen jeg skulle undgår at tage på. Tog også kun på i væske. Da født have tabt væske på 4 kg. Og igen holdt vægt. For et år siden vælge jeg starte til træning for gør noget ved vægt, men desværre gik det modsatte vej og tog 8 kg på... Alle sagde muskler vejer mere ind fedt... Men mister fuldstændig lyst til træne. For så ikke vægten gå ned.. Derfor stoppe jeg.
I slutning af november vælger jeg at tage tik lægen og bed om hjælpe. Stoft skifter var fint og vi begyndt snakke om
Min mad. Og hun gad mig en skideballe. Problem lå i jeg spist frugt og aftensmad... Og var mega sulten til aften og forbrændt intet jo.
Så skulle spise op til 6 gang om dagen For holde forbrænding i gang.
Jeg starte med vægt der hed 93,3 med tøj- og er Idag komme ned på 89.00 gå stille og roligt ned af. Dig skal det siges jeg var gravid i jan feb måned 11 uger henne, og miste desværre. Så der gik det også lige i står...
Men gå til vægt kontrol 14 dags hos læge, roser når gå den rigtigt vej og skideballe nå det går rigtigt...
Jeg har meldt mig ind i denne gruppe, For få råd, og holde motivering oppe. Så tag gerne i mod, for måske også få mere gang i vægttabet....
Mit mål/ ønske er omkring 60 kg.
Det var lidt om mig, glæde til læse om jeres historie og vægttab og råd....
Forsæt god aften til jer alle Sammen
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Skideballe nå gå op i vægt....
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Det går langsomt men sikkert den rigtige vej også med at få motion, som jeg nu dyrker 2-3 gange om ugen hhv. Svømning, aquafitness og cardiomaskiner.
Jeg vil gerne tabe 5-6 kg mere for jeg bliver aldrig en sylfide, så bare jeg kun er "godt istand" så er jeg faktisk rigtig godt tilfreds.
Ligenu er jeg ret spændt på hvor mange kg det vil koste at holde 1 uges ferie på mallorca, for jeg vil helt sikkert ikke kunne holde den dernede, især vil drinks og vin nok gøre sit.....selvom jeg selvfølgelig vil passe på med ikke at skeje for meget ud.
Jeg syntes det er fedt du har lægen på sidelinien både til ros og ris, det overvejer jeg også for at holde mig fast på kosten.
sep 2008
Hum har frarådet mig alle forme for piller.da det er mest sikker og holdbare i længe sigt. Men også fordi hun ved på tidspunkt vil vi have bare mere, og der ved ikke hvordan alle piller har indflydelse. Så heller tålmodighed og det gå ned... Så næste vægtkontrol er næste onsdag i næste uge....
sep 2008
Ny medlem. Om mig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside