{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Jeg har født... {{forumTopicSubject}}

Lige en opdate fra mig, længe siden jo.. :0)
Men sagen er den at jeg fødte Magnus, eller retter sagt han blev født ved kejsersnit 5 uger før. Men i kan da lige få fødselsberetningen her, som jeg skrev et par dage efter smiley Vi kom hjem igår smiley

Den dag hvor Magnus ville til verden!

Det var en normal søndag, ligesom alle andre. På nær at mor her havde smerter i underlivet, som senere gik i ryggen og lænden. Troede bare det var mig der var lidt pylrer, og slog det hen. Indtil at smerterne blev værre og værre. Jeg ringede til fødegangen, og de mente at det muligvis kunne være en blærebetændelse, så jeg ringede videre til vagtlægen og fik en aftale der. Men da jeg lagde røret på gik vandet altså! Plask.. Ud og tjekke, der var blod med. Jeps den er vist god nok, mit vand er gået. Så ringede jeg til fødegangen igen, og sagde at nu var vi på vej. Vi ankom til Viborg sygehus noget over kl.15. Jeg fik kørt nogle CTG kurver. Den kunne ikke rigtig fange mine veer/sammentrækninger først, men det kom. Den lilles puls dykkede et par gange, og jordemoderen tilkaldte en børnelæge. Før dette skete snakkede jordemoderen om at det kunne godt være at det endte med et kejsersnit, blev da lidt skræmt. Børnelægen kom og kort tid efter kom ordene: KEJSERSNIT inde for 20 min. Puha, der synes jeg godt nok at alt gik stærk, alt for stærk. Ind med mig på operationsstuen, og omkring mig var der godt nok mange mennesker synes jeg. Det føltes meget uvirkeligt, men NU var det NU. Jeg fik lagt en rygmarvbedøvelse. Fra de ringede efter narkoselægen til han var ude gik der 15 minutter. Det var ikke lige den fødsel, jeg havde håbet på, men sådan gik det jo. Den lille havde det fint. Han skreg med det samme og fik fuld i apgar score. Han vejer 2350 gram og er 45 cm. Han er født 35+0, så 5 uger for tidligt, men han er jordens dejligste dreng, og han skal nok komme det efter sig. Han har det fineste hår. Lige for tiden ligger han i åben varmekasse på neonatal afdelingen. Det var noget af en omgang at komme i gennem. Tudedagen kom allerede på dag 2 smiley
Men vi har det alle godt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har født...
  • #1   1. nov 2008 Rigtig stort tillykke, det er da bare skønt men det havde da været bedere om han havde ventet en lille uge eller 2 så i var fri for at ligge på hospitalet.. Men altid dejligt at i har det godt..
    hvad var grunden til at du fik akut kejsersnit ? var det pga. den lilles hjerte rytme eller ?

• #2   1. nov 2008 Ja, han ville åbenbart ikke vente.
    Ja grunden til det blev kejsersnit var at hans hjertelyd dykkede, men han havde det fint da han kom ud så de ved ikke hvorfor...

• #3   1. nov 2008 okay det var jo da godt at der intet var da han så kom ud...
    Men mon ikke han bare har været lidt stresset og det så har kunne ses..
    Men i hvertfald stort tillykke

Kommentér på:
Jeg har født...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce