{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NF Scanning
  • #1   23. maj 2012 Var også afsted i dag.. Super dejligt..
    Fik fastsat termin til d. 1 december.. smiley
    Og babs var hele 12,5 cm fra hoved til foder, når han/hun trækker sig - det kan jeg ikke helt komme mig over, at bebs allerede er så stor.. smiley

    Glæder mig allerede til uge 19 hvor jeg skal ind til scanning igen.. smiley


  • #2   23. maj 2012 Hih jaaah det faktisk utroligt hvor "store" de små er smiley hih

    uuhh jeg har så mere eller mindre tvunget min kæreste til at vi skal afsted til kønsscanning (: så når lønseddler kommer i næste uge og vi kan se 100% hvad vi har at gøre med så ringer jeg til scanningsklinikken i silkeborg og bestiller tid smiley så vi kan se om det bliver dreng eller pige smiley hih kan simpelthen ik vente til den 17 juli hvor min næste tid er smiley


  • #3   23. maj 2012 Tillykke med jeres veloverstående nf scanninger idag.
    Var selv afsted og alt var som det skulle være og sp med en risiko på 1:14xxx så lav risiko for os også.
    Blev dog sat til 30/11 istedet for 2/12 men håber ik det gør noget at jeg bliver her és jer.
    Vi vil også købsscannes men havde regnet med at vente til mandag i uge 29 hvor vi skal til md scanning,men nu må vi se om jeg har tålmodighed nok.


  • #4   23. maj 2012 Okaay ja så blev du da rykket lidt er godt at høre alt er som det skal være.. smiley
    Jamen du er da velkommen mener jeg da (: der er jo stadig mulighed for du smutter over på 1/12 hih smiley


Kommentér på:
NF Scanning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce