{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

mine børn er lige blevet anbragt {{forumTopicSubject}}

jeg har 2 børn en på 2,5år og en på 4mdr.
jeg gik fra min kæreste børns far i april mdr. og har været alene siden. han gad ikke se sine børn og det påvirkede min datter da hun fik lidt mindre opmærksomhed da min søn krævede en del. min datter begyndte at ornanere meget især i børnehaven da hun ikke trivedes der. min søn ville ikke give sundhedsplejersken øjenkontakt da han ikke kunne lide de ting hun gjorde, de blev anbragt begrund af det. de kom samme sted hen til en plejefamilie, han savnede mig rigtig meget, jeg så ham 3 dage efter han blev anbragt og han blev rigtig glad for at se mig men han var alligevel ikke den samme. de siger når jeg tog af sted og han ikke kunne finde mig mere, begyndte han at lukke af for omgivelserne. og det gjorde han hver gang, og fordi han savnede mig besluttede kommunen at jeg kun måtte se ham en gang om mdr, selvom jeg kunne få ham tilbage til sit gamle jeg igen. han begyndte først at mistrives da han kom i plejefamilie. min datter elskede plejefamilien selvom hun kun nåede at at være der i 2 uger. hun havde endelig fået en faderfigur, men plejefamilien fandt ud af at de ikke kunne tage børnene mere da det påvirkede deres yngste datter, og det var deres første plejebørn. men de sagde først at de kunne tage den ene men over weekenden lavede de det om. det blev til at de begge skulle på observationshjem, da de skulle sige farvel, plejefaren blev meget rørt da han var begyndt at holde af min datter. og min datter sagde farvel mor og far.
det var hårdt at se.
vi kom til hjemmet hvor vi skulle aflevere dem, min søn sov så vi lagde ham i barnevognen, min datter blev vist hurtig rundt og alt ting skete så hurtig, min søn skulle vågne op til fremmed mennesker han fik ikke lov at sige farvel, og min datter ville ikke sige farvel hun hang fast på mig, hun havde ikke nogen problemer ved at sige farvel da hun var afleveret i pleje, men der ville hun ikke give slip. for ved plejefamilien var vi 1 time for at få hende til at falde på plads. men her blev man jo smidt ud og hun havde det dårligt. jeg har det simpel hen dårligt efter at have afleveret dem på den måde,
jeg skal se dem igen på min fødselsdag, jeg får lov at se min søn i en halv time og min datter i 45min. og hvis de reagere ved at savne mig bagefter risikere jeg at der går et stykke tid før jeg ser dem igen. jo mere de savner en jo mindre ser man dem,
hvor meget kan man stole på hvad kommunen siger.
for hvis børnene var i pleje måtte jeg se dem mere end på hjemmet, og jeg måtte på et tidspunkt få dem hjem på weekend men nu er reglerne lavet om igen.
nogle gode råd. er bange for jeg får en depression

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine børn er lige blevet anbragt
  • #1   25. jun 2012 kontakt fbu.dk de kan hjælpe dig mere. men jeg stoler ikke en skid på kommunerne.. har selv en datter anbragt.. og da hun blev anbragt fik jeg os lovning af kommunen på en masse ting der heller ikke er blevet til noget. men foreningen fbu.dk kan du ringe til og få råd og vejledning

Kommentér på:
mine børn er lige blevet anbragt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce