{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Så blev lillesøster vendt :D {{forumTopicSubject}}

Var på Holbæk sygehus i dag og få vendt lillesøster, da hun lå med hovedet oppe.

Det gik bare helt vildt godt smiley

Blev først scannet af min JM for lige at sikre helt nøjagtigt hvordan hun lå, så fik jeg lagt drop med ventoline i til at få livmoder/musklerne til at slappe af. Der lå jeg en times tid og lyttede til hjertelyden.

Så kom fødselslægen ind og scannede mig for også selv at se hvordan hun lå, så hun vidste præcis hvor hun skulle tage fat.

Først tog hun fat og trykkede hånden ind nedenunder numsen - av for helvede, det kommer til at gøre ondt - tænkte jeg... men det var egentlig ikke så slemt. Hun tog godt fat og skubbede numsen opad og hovedet rundt, mens min JM med korte mellemrum lige scannede for at se hvordan hun flyttede sig og lyttede på hjertet at alt var som det skulle være.

Der gik MAX 10 min... ja nok egentlig kun 5min, så var hun vendt smiley og ja, det første tryk gjorde nas, resten var egentlig ikke noget vildt.

Lå så ½ time bagefter og lyttede til hjertet, mens lillesøster møblerede rundt i hendes "nye" hule.

Jeg er virkelig SÅ positivt overrasket, især efter at have læst beretninger hist og her om hvor smertefuldt det skulle være.


Til gengæld havde jeg lykkeligt glemt alt om hvor ondt det gør at have sådan et hoved at stå og rumstere rundt nede i bækkenet... av av av... håber det stilner bare lidt af når hun har fundet sig godt til rette. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev lillesøster vendt :D
Kommentér på:
Så blev lillesøster vendt :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce