2.150 visninger
|
Oprettet:
Hvor langt er i kommet? {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, hvor langt er i kommet med at gøre klar til babys ankomst? Vi er først lige gået i gang i dag, manden er ved at samle kommoden til hans tøj og jeg har ordnet madrasser til seng og lift og har fundet nogen småting frem til at sætte på kommoden, tøjet og alt det der skal vaskes bliver vasket på onsdag, der kommer min mor og hjælper med det, det gjorde hun også med vores den store.
Efter vi er så småt er kommet i gang ja så syntes jeg det hele er blevet mere virkeligt, og at det hele kommer meget tæt på at vi skal være forældre til 2, der er lige over 6 uger til lillebror kommer til verden med kejsersnit.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Betrækket til autostolen er vasket, og jeg skal ha vasket selve stolen ned her i aften. Vi mangler stadig seng og nogle småting. Og så har vi en helt masse hængepartier (såsom oprydning i skabe, sortering af papirer osv.), som vi gerne vil ha ordnet inden han melder sin ankomst Jeg er så småt ved at gøre mig overvejelser ang. pakning af taske til sygehuset..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Desuden har jeg lidt "problemer" med at finde ud af hvad jeg skal gøre med hendes tøj når det så er vasket - for pulsebordet står på badeværelset og der er alt hans tøj, undertøj og nattøj i da han jo stadig får tør ble og rent tøj på derude.. Så kan ikke helt bestemme mig for om hans tøj skal ind på værelset også må vi tage tøjet med ud på badeværelset om morgenene når han skal have tør ble og vaskes osv..
Hvad har I gjort med hensyn til puslebordet?
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 170
apr 2011
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
Jeg har termin 1. September men har hverken vasket tøj, barnevogn, vugge, autostol eller noget som helst andet endnu. Barnevognen er endda det eneste jeg har hjemme, så jeg burde nok snart se og komme igang, men for dælen det er svært når man slet ikk føler det er ved og være nu.
Jeg har endda fået af vide jeg ikk skal regne med og gå over tid pga mit blodtryk, hvis ikke jeg gik i gang selv inden ville de højest sandsynlig sætte det igang til termin.
Hvor langt er i kommet?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside