{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Hvordan går det? Mangler i stadig mange ting? {{forumTopicSubject}}

Hej december momser.
Hvordan går det? Mangler i stadig at købe en masse ind til de små??
Er blevet helt i tvivl om, jeg skal vente med nogle af tingene, da det jo ikke er så langt fra 1 december og så til jul.. Men hvad skal man så lige vente med???? Dumdidum...

Vi skal ud og købe alle de større ting til baby værelset på tirsdag sammen med kæresten og svigermor.. smiley

Vi har lige fået en kravlegård hjem i dag, da vi har hund og kat, er vi blevet enig om det vil være bedst at have fra starten.. Men hvornår skal man så lige stille det frem??? Puha så mange bekymringer smiley hehe

Og på mandag skal jeg til 3D/4D scanning bliver sååå spændende glæder mig som et lille barn! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det? Mangler i stadig mange ting?
  • #1   6. sep 2012 Hejsa.
    Vi mangler ikke rigtig noget- har gemt alle tingene fra Mads..
    Men skal lige ud og have købt lidt nye stofbleer og lidt tøj (kan jo slet ikke lade være)

    Vi sætter kravlegården op så snart baby ankommer - da det er et smart sted at sætte liften også. Vi brugte den i hvert fald fra start med Mads også. smiley



  • #2   6. sep 2012 Vi mangler efterhånden ikk mere til lillepigen smiley Min far kom igår med en masse tøj, legetæpper og andre små ting.. Barnevognen står hos min bror og svigerinde (er ikk overtroisk, har bar købt en helt ny gennem dem og ikk fået den hentet endnu smiley ) stofbleer, bleer, puslebord, seng, huer, dyner, puder osv er hjemme smiley Mangler kun at få indrettet værelset hehe..
    Graviditen går hmm baby mæssigt godt smiley var til 3d-4d i tirsdags og lilepigen vejer 814gr (25+4) så hun vokser som hun skal smiley Krop mæssigt går det a h til, mit bækken er noget møg og krykkerne er mine følgesven over alt, og så er jeg begyndt at bøvle med at mine ben sover smiley Så for mig er der laaang vej til den 30nov hvor jeg vil blive sat igang (14dage før)


  • #3   6. sep 2012 Er nervøs for, at vi får en kæmpe baby..!
    hun vejer 1100g nu, men de siger det er meget normalt og hun kun kommer op på 3700g. Men ja er sku stadig lidt nervøs for det.. smiley


  • #4   6. sep 2012 Silvercross? Er det ikke en barnevogn eller er jeg helt gal på den..? smiley

  • #5   7. sep 2012 Heej smiley

    Her mangler vi stadig at tænke på at lave værelse, barnevogn er købt, og sengen er klar til at blive samlet... kravlegård mangler vi, men stiller det frem sådan sidst i november så det er klar smiley


  • #7   10. sep 2012 Vi får vugge hjem her i september, men synes stadig vi mangler en del. Babybadekar, lift, skråstol osv. Men jeg ved heller ik, vi har 4 sæt bedsteforældre fordi alle er skilt og har nye partnere, og de brokker sig over der ikke er nok de får lov at give os, så måske jeg skal vente med de sidste ting?

    Hvor meget tøj har i købt, og hvad? det er jo min første, så aner ik hvad man giver sådan en vinterbaby på til hverdag? Hjæææælp smiley


  • #8   12. sep 2012 Her mangler jeg stort set kun seng, og barnevognen at få hjem..
    Ellers er der kravlegård, puslebord, en masse legetøj, babyalarmer, ja tror nu jeg har det meste smiley


Kommentér på:
Hvordan går det? Mangler i stadig mange ting?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce