{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor store chancer har jeg?
  • #1   6. sep 2012 Jeg vejer ca. det samme som dig + lidt..
    Og jeg har 0% chance for at blive gravid.


  • #2   6. sep 2012 oki smiley Det var ikk så opmundrende at vide... smiley

  • #3   6. sep 2012 Nej desværre..
    Vi har ikke brugt prævention i lidt over 1½år, så tror det er rigtig.. i hvert fald med os herhjemme.


  • #4   6. sep 2012 Camilla hahaha.. godt sagt smiley hehe.. og tak..

  • #5   6. sep 2012 jeg vejer det samme + lidt mere jeg har 1 dreng og en på vej på normal vis

  • #6   7. sep 2012 Mor til Lucas PUUUUH det hjalp mig lidt!!

  • #7   7. sep 2012 DU skal bare ikke stresse din krop.... jeg prøvede i 3 år at bliev gravid med min x med den kampvægt her... intet skete så mødte jeg min nuværende og fra lægen sagde du blir ikke gravid selv til vi ventede lucas gik der 3 mdr!! fordi jeg slappede af.... denne gang her gik der 7 mdr... fordi jeg vidste jeg kunne så jeg presssede min krop! Lad vær med at gå efter æl dage ,mens dage osv. I skal bare slappe af og hygge når i har lyst. Da jeg blev gravid denne gang med lillebror havde Lucas lige været indlagt og vi trængte til voksen tid det endte i sex.. mit hoved var fokuseret på Lucas ... 2 uger efter testede jeg pos.... smiley

  • #8   7. sep 2012 oki.. Tak smiley det fordi jeg føler mig nemlig gravid.. jeg har halsbrænd når jeg vågner og kvalme og har det mærkeligt i underlivet, som om det udvider sig lidt og så har en mærkelig sult og kan ikk klare bestemte lugte... jeg kan ikke klare lugten af karry og kanel... :S Kan det være tegn på evt graviditet

  • #9   7. sep 2012 det kan det godt .... har du evt testet

  • #10   7. sep 2012 ja men det er for tidligt har jeg fået at vide... jeg har endnu ikke haft menstruation og har været uden at være på minipiller i 3 uger nu... har haft været sammen med fyren for ca en uge siden så det er vel for tidligt at ha det mærkeligt også,,,.

  • #11   7. sep 2012 Og så har jeg haft en hormon forstyrrelse pga noget medicin og nu lige fra den ene dag til den anden har jeg ikk mælk i brysterne merr som ellers var en del af forstyrrelsen

  • #12   8. sep 2012 ja oki.. tak for info smiley

Kommentér på:
Hvor store chancer har jeg?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce