{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

Hvor meget liv {{forumTopicSubject}}

Hej decembermødre smiley

Hvor meget mærker I til jeres små babyer?

Jeg er 27+5 i dag og jeg mærker hende mindre og mindre, og synes det er mærkeligt. Jeg mærker hende stadig hver dag, men efterhånden kun 3 gange om dagen.

For 1½ uge siden mærkede jeg hende hele dagen og hele natten, der var aldrig ro, men nu er der nærmest intet smiley Før mærkede jeg både når jeg lavede ting og bare lå, men nu kan jeg ligge ned og virkelig prøve på det længe uden resultat. Men ved jo hun er levende, men tænker jo alligevel lidt at det er sært at jeg kan mærke hende mindre. I min graviditetskalender fra libero stod der netop i dag at det var normalt at man mærkede dem vildt meget og var bekymret for sine organer skulle blive sparket i stykker, men der er bare slet intet kraft i det når jeg mærker hende smiley Det bliver svagere og svagere.

Vil så lige indskyde at jeg har foranvendt moderkage, men alligevel, jeg burde da kunne mærke hende inde i mavsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget liv
  • #1   10. sep 2012 Ja det er nok ok, jeg hører lige jordemoderen imorgen når jeg har 2. samtale derude om det er ok at jeg mærker hende så lidt.

    Hun plejede nemlig at sparke rigtig hårdt, sådan som du skriver, at hvis der lå ting på maven hoppede de smiley Men nu er det så bitte små bevægelser jeg mærker.

    tja, nej vi har ikke fundet ud af noget, jeg skal bare kontrolleres oftere hos lægen så vi følger med i blodtrykket. Mit blodtryk er helt perfekt, men min puls er høj. Og jeg får stadig plukveer meget meget nemt, altså hvis jeg handler ind og går hjem med en enkel pose eller hvis jeg lige løber efter en hund der stikker af, osv. Men det går da smiley


  • #2   10. sep 2012 Har også en foran liggende moderkage, eller fik så af vide i dag, så den har rykket sig længere ude på siden.. smiley
    Men ved ikke de får jo mindre og mindre plads med tiden, synes ikke har jeg mærket hende meget førhen, men har mærket meget de sidste par uger. men som sig mærker jeg hende hun vis jeg sidder eller ligger, mærker hende ikke vis jeg går rundt osv. men når jeg så mærker hende, kan man lydeligt se hendes aktivtet uden på maven..
    Vis du er nervøs synes jeg du skal ringe til din jordmoder, og hører hende ad. smiley


  • #3   10. sep 2012 Jeg mærker viildt meget lidt hver dag og hele tide synes aldrig der er ro smiley det utroligt hih bare lige 5 min man gerne lige vil slappe af og så får man da lige et los smiley hih

    Men synes da du skal tage en snak med jm hvis du føler dig nervøs


  • #4   10. sep 2012 Ja jeg skal jo som sagt til jordemoder imorgen så der spørger jeg.
    For før mærkede jeg hende jo døgnet rundt hele tiden smiley Men hun er sikkert bare en lille drillebaby smiley


Kommentér på:
Hvor meget liv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce