{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste der er ynkelig? ;-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er i dag 39+0, og jeg føler mig så ynkelig smiley .. Jeg er begyndt at klø helt vildt over hele kroppen, kradser mig selv til blod smiley .. Var ved lægen i fredags, og der viste protein i urinen, hvor meget eller lidt får jeg svar på i morgen.
Jeg er begyndt at have (undskyld detaljer) vildt dårlig mave. Addr. Jeg render mig mens smerter og en summen i underlivet. Sover vildt dårlig om natten, kan slet ikke finde en behagelig stilling til maven.
Hehe, er så ynkelig smiley
Håber han kigger ud snart!

Hvordan har I andre det? smiley nu er det jo være at tæt på for os alle sammen.
Rigtig god mandag aften smiley
Hilsen hende den ynkelige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste der er ynkelig? ;-)
  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #1   8. okt 2012 Jeg har det stort set ligesom dig! smiley dårlig mave, menssmerter, sover dårligt og min mave klør heeeelt vildt! Dog er det kun maven hos mig men det er ulideligt! Har også fået strækmærker på maven nu og kan ikke lide at klø i dem.

jeg havde termin i lørdags så håber også snart på at hun kommer ud! smiley er dog blevet lidt nervøs for fødslen nu hvor det er så tæt på og jeg tænker over hvilken vej hun skal ud :-S så glæder mig til at have hende i armene og det hele er overstået smiley

er du nervøs for fødslen?

Ilsen den ynkelige nr. 2 smiley

• #2   8. okt 2012 Ja, jeg har også et strækmærke ved min navle, pga jeg har haft piercing, det er jeg også bange for at klø i. Vil jo helst gerne have en pæn mave igen smiley ..
    Men åh, hvor er det dejligt jeg ikke er den eneste ynkelige. Hehe.
    Man kunne håbe at det var tegn på at der ville begynde at ske noget, men så heldig er man nok bestemt ikke.

Jeg skifter mening omkring fødslen hele tiden. På det ene tidspunkt er jeg okay med det, så tænker jeg det bliver fedt osv. Men lige pludselig skifter jeg mening, og bliver vildt ræd og nervøs for det. Der begynder at kommer flere og flere af de negative tanker end de gode smiley så glæder mig også vildt til at have det overstået, og få ham ud i mine arme!!

• #3   8. okt 2012 åhh sender lige varme tanker til jer begge med en datter på 3 uger i dag :0)

Self er fødsel hård, men stadig når jeg tænker tilbage, var det, det hele værd :0)

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#4   8. okt 2012 Ja det er også meget svingende med mine følelser for fødslen. Nogle dage kan det bare komme an, andre dage kan jeg tude over det og synes det virker som en umulighed smiley håber fødslen starter på en af de "gode" dage smiley

Alice: uhh jeg misunder dig! smiley hvor må det være skønt at have sin baby i armene smiley glæder mig så meget til at se min datter!

• #5   9. okt 2012 Hehe ja, håber virkelig også fødslen starter på en god dag smiley ..
    Jeg var til Jordemoder i dag. Har for højt blodtryk, og lidt andre skavanker, også er han stadig overgennemsnittet. Så skal afsted næste tirsdag, hvis jeg ikke har født selv, også skal vi snakke om igangsættelse. Åh, så kan jeg begynde at se enden på det!

Åh' er slet ikke misundelig, Alice. Det må være så fantastisk og hyggeligt!!

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#6   9. okt 2012 Ja jeg var også til jordemoder i dag. Alt så fint ud så skal til kontrol mandag og der ser de om alt er fint, og hvis jeg er moden så tager de vandet. Ellers bliver jeg sat i gang måtte lørdag hvor jeg er 42+0. Ihh der er længe til smiley håber hun kommer af sig selv inden smiley

• #7   9. okt 2012 Det kan jeg godt forstå. Det er sjovere hvis de selv kommer smiley ..
    Det må også være fantastisk at vide! Om mindre end to uger har du din datter i armerne.
    Jeg syntes stadig det er vildt at tænke på at nu er de 9 måneder snart ovre. Kan slet ikke forstå at jeg snart skal være mor. Vildt surrealistisk!

Kommentér på:
Er jeg den eneste der er ynkelig? ;-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce