{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Lige en lille smule ynk:-) {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at jeg absolute ikke skal klage, da hele min graviditet er gået legene let og uden nogen form for gener.
Men men men, de sidste to dage har jeg bare lidt af nogle ubehagelige plukveer også om natten:-(
Ikke at de gør super ondt, men det niver bare i underlivet og giver ubehag i løbet af dagen og natten.
Nu er der 10 dage til min termin, og jeg glæder mig bare sådan til at baby skal melde sin ankomst:o)

Jeg ved godt der kan gå en del dage endnu, men fra starten af denne uge, har jeg hver aften jeg er gået i seng, håbet på at den nat ville blive natten, hvor fødslen gik igang...
Er det mig der er for utålmodig, at jeg allerede tænker sådan? Andre der har haft/har det ligesom jeg?

Knus Mia 38+4


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige en lille smule ynk:-)
  • #1   21. nov 2008 OMG sådan har jeg haft det længe.... men de sidste 3 uger har det været rigtig slemt. Tålmodigheden er opsluppet. Så forstår dig alt for godt

  • #2   21. nov 2008 Ej hvor er det dog rart at det ikke bare er mig:o) Jeg må indrømme: JEG GIDER IKKE MERE!!! Nu må hun altså godt komme ud. Jeg synes ikke det er sjovt at være gravid mere. Føler mig heller ikke skøn og gravid-smuk mere, jeg føler mig nærmere tung, tyk og besværet og ikke spor smuk:-(

  • #4   21. nov 2008 Jeg tror at de fleste af os har det sådan efterhånden.. =) Jeg er også bare SÅ træt af det, og har først termin på tirsdag, men jeg regner med at den først kommer engang til december.. Jeg tror ikk på at den kommer til tiden, det er der ikk nogen af vores unger som gør.. =) Enten så kommer de alt for tidlig, ellers også så går vi over termin.. Det synes jeg faktisk er lidt pudsigt, men sådan er det vel i alle terminsgrupper.. Vi er nok ikk de eneste.. =)

  • #5   21. nov 2008 ja, jeg føler mig heller ikke en skid dejlig mere... Jeg har ikke specielt meget lyst til sex. (gør det alligevel, for hvis nu....) Og jeg fatter ærlig talt ikke at min kæreste tænder på mig nu. Men han blir ved med at sige at jeg er lækker og sexet....og sorry honey, men jeg kan sq ikke se det.... sexet??? Hvor??

Kommentér på:
Lige en lille smule ynk:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce